Apple iPhone 17e Review. Deze telefoon maakt duidelijk dat je eigenlijk beter een iPhone 17 kunt nemen

Lid geworden
mrt 6, 2017
De iPhone 17-serie is compleet: Apple heeft met de iPhone 17e namelijk zijn nieuwste instapmodel uitgebracht. Instapmodel moet je wel met een korrel zout nemen, want met de vanafprijs van 719 euro is hij allesbehalve goedkoop. Voor dat geld krijg je een telefoon die op veel gebieden goed presteert, maar op een paar vlakken enkel de basis dekt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik denk dat het vooral afhangt wanneer je je etelefoon wil kopen, als je na september 2026 een nieuwe telefoon nodig hebt denk ik dat zeker de huidige 17 even duur zal zijn als deze 17e en het een veel betere deal is. Wil je hem nu kopen dan zou ik voor de 17 gaan. Maar dat kost natuurlijk wel wat meer. Je krijgt er wel betere camera's (front en rear) en scherm voor in de plaats. De het snelheidsverschil tussen de 17 en 17e noem ik dan te verwaarlozen..
Het blijft veel geld overigens..

Goede review, en compleet begrip voor de gemixte gevoelens. Ik denk dat vooral het gebrek aan innovatie de prijs een behoorlijk pijnpunt maakt.

De matige camera voorzieningen kan ik wel mee leven want daar hecht ik niet veel waarde aan, maar een 60Hz scherm kan echt niet meer dus dat maakt dit toestel een no-go en het zou leuk zijn als ze dat in Cupertino ook een keer in gaan zien.

De matige camera voorzieningen kan ik wel mee leven want daar hecht ik niet veel waarde aan, maar een 60Hz scherm kan echt niet meer dus dat maakt dit toestel een no-go en het zou leuk zijn als ze dat in Cupertino ook een keer in gaan zien.
Maar ze hebben dit ingezien...
Op de iPhone 17 :)

Als ze het echt inzien brengen ze helemaal geen toestellen met 60Hz schermen meer uit, zeker niet voor de prijzen die ze bij Apple vragen.
Helemaal mee eens ;)

Ik heb nooit last gehad van 60Hz, totdat ik onlangs een 60Hz toestel gebruikte na jaren 120Hz, zag er echt niet uit. Viel me echt enorm op. Het zal vast wel wennen hoor, maar het viel dus echt tegen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh