Nothing Phone (4a) Pro Review. Luxe. design en gemak komen samen

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met de Nothing Phone (4a) Pro. De allereerste keer dat we een smartphone in handen kregen, hadden we een wow-gevoel. Datzelfde gevoel kregen we bij het uitpakken van dit toestel. Het voelt net zo luxe aan als bijvoorbeeld de veel duurdere iPhone 17 Pro Max. Het is echter geen kopie daarvan; de 4a Pro is een echte Nothing met de bijzondere Glyph-interface - die in deze editie wel weer net wat anders in elkaar steekt.
Nothing is gevestigd in Londen en probeert uit de gevestigde orde van smartphonemerken los te breken. Dat kun je ook zien aan de website en andere uitingen van Nothing; die ogen toch net even anders. Met zijn 6,83 inch grote scherm is dit een flinke telefoon. Toch valt het gewicht mee; het toestel weegt 210 gram. Dat is 23 gram minder dan de iPhone 17 Pro Max en 4 gram minder dan de S26 Ultra van Samsung. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
vreemd dat ze een nieuwe telefoon uitbrengen die langzamer is..
Aan de anderer kant 500€ is een schappelijke prijs.
En ja maar 3 upgrades, ik vermoed dat ze hier qua kost mee uitsparen?

vreemd dat ze een nieuwe telefoon uitbrengen die langzamer is..
Aan de anderer kant 500€ is een schappelijke prijs.
En ja maar 3 upgrades, ik vermoed dat ze hier qua kost mee uitsparen?
Ja, je moet een duurdere licentie afnemen bij Qualcomm en zelf alles ombouwen om het op een nieuwe versie Android te laten werken. Daarnaast moet je het certificeren voor de netwerken binnen verschillende landen. Het is best een kostenpost.

Ja, je moet een duurdere licentie afnemen bij Qualcomm en zelf alles ombouwen om het op een nieuwe versie Android te laten werken. Daarnaast moet je het certificeren voor de netwerken binnen verschillende landen. Het is best een kostenpost.
dat het een kostenpost was wist ik en inderdaad het is niet gewoon ff downloaden en installeren, maar dat je er een extra licentie voor bij Qualcom moet kopen wist ik helemaal niet.

dat het een kostenpost was wist ik en inderdaad het is niet gewoon ff downloaden en installeren, maar dat je er een extra licentie voor bij Qualcom moet kopen wist ik helemaal niet.
Er zijn drivers en andere zaken nodig om een telefoon te laten werken. Qualcomm biedt je een standaardperiode updates en daarna moet je betalen. Zij moeten immers ook investeren om met al die Android-versies de zaak werkend te houden.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh