Post hier een foto van je nieuwste aanwinsten

Mijn neefje wil al een tijdje dat ik Fortnite meespeel alleen krijg ik die controller niet onder de knie in een half uurtje per keer dus maar voor het eerst in 30 jaar een console gekocht. Als het niet lukt kan ik nog altijd MK11 met zijn vader spelen zonder een uur op en neer te rijden:-)
Bekijk bijlage 1904
Gelijk een Headset met mic gekocht. Ga er waarschijnlijk wel een (mini)review over schrijven.

Bekijk bijlage 1905
Post automatically merged:

Die Logitech G502 Hero koop ik altijd in de aanbieding aangezien ik er ongeveer 1 per jaar sloop. Nou was de G502X Lightspeed ook in de aanbieding en zo te zien hebben ze eindelijk andere schakelaars toegepast dus wie weet ga ik voortaan weer draadloos.
Bekijk bijlage 1906

Had je misschien beter 4 kunnen halen? Hier ging ie dood na 3 maanden. En online lijken de verhalen ook niet hoopvol

Succes ermee! :d

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
M.u.v. de eerste MX Master zou ik niet weten waar Logitech hun goede naam vandaan halen. De enige reden dat ik ze koop is de freescroll optie. Sinds die eerste heb een stuk of 5 draadloze gehad, allemaal binnen een paar maanden knop 1 of 2 defect. Die Hero gaat teminste nog een jaartje mee en in de aanbieding is hij ca. 33,- Zou er ook nooit een review over schrijven of er 1 kado doen maar qua ergonomics kan ik niks beters vinden.

De enige reden dat ik ze koop is de freescroll optie.

Ik heb nu de Razer Basilisk V3 (26000DPI) Die heeft ook de freescroll optie. Ik denk dat de versie met nog meer DPI dat ook gewoon heeft.
Heb je die al eens geprobeerd?
Ik ben zelf ook heel kieskeurig qua muis....de grootte (moet groot zijn voor mijn grote handen), de thumbrest, moet beetje clicky met weerstand zijn. Heel vaak als ik aan het muizen was met de M500 of G502 merkte ik te weinig weerstand. doordat mijn middelvinger altijd op de rechtermuisknop "rust" drukte ik deze te snel/ongevraagd in.
de M500 heb ik toch 10 jaar mee gedaan, de G502 2 maanden.......

BTW, ik ben ze in het wild nog nooit tegengekomen, maar toen ik l;aatst bij de MM was, kwam ik ook een hele mooie tegen, deze was van HP. Ook een beetje MX/G502/Basilisk achtig.... zal hem eens zoeken

deze heeft ook freescroll

Laatst bewerkt:
Mijn neefje wil al een tijdje dat ik Fortnite meespeel alleen krijg ik die controller niet onder de knie in een half uurtje per keer dus maar voor het eerst in 30 jaar een console gekocht. Als het niet lukt kan ik nog altijd MK11 met zijn vader spelen zonder een uur op en neer te rijden:-)
Bekijk bijlage 1904
Gelijk een Headset met mic gekocht. Ga er waarschijnlijk wel een (mini)review over schrijven.

Bekijk bijlage 1905
Post automatically merged:

Die Logitech G502 Hero koop ik altijd in de aanbieding aangezien ik er ongeveer 1 per jaar sloop. Nou was de G502X Lightspeed ook in de aanbieding en zo te zien hebben ze eindelijk andere schakelaars toegepast dus wie weet ga ik voortaan weer draadloos.
Bekijk bijlage 1906
Mooie set, heel veel plezier ermee.
Best een aardige investering ook om je kont geschopt te krijgen door de jeugd. :d

Mooie set, heel veel plezier ermee.
Best een aardige investering ook om je kont geschopt te krijgen door de jeugd. :d
Met muis en toetsenbord kan ik hem wel hebben maar richten/camera kijken is fubar met een controller:cry: Om het nog erger te maken speelt hij zo goed dat bezoek op de bank gaan zitten om mee te kijken puur omdat hij zoveel kont schopt (inc. een voormalig marinier die letterlijk WTF zei)

Nieuwe cilinderkop +thermostaat. Samen met pakkingsetjes, maar die zijn minder interessant.

Het begon met dat de temperatuursensor op de "nieuwe" scooter het nooit heeft gedaan. Als ik de draad van de sensor aan de massa hield, sloeg deze wel uit. De meter was dus wel goed. Daarop eerst de sensor vervangen. Maar ook daar blijkt dat hij het "nog niet doet"
Sensor eruit gehaald en handmatig met een brandertje verwarmd, en de meter slaat meteen uit...
Het komt erop neer dat motortemperatuur gewoon te laag blijft, zodat hij deze niet meet. En dat houdt in dat of:

1. De thermostaat blijft open staan
2. De thermostaat is niet aanwezig

1 lijkt me haast onmogelijk. Dan moet de veer al gebroken zijn, of hij blijft "haken"
Zelf denk ik dat hij eerder te warm werd door een niet goed opengaande thermostaat, waarna ze deze als goedkoopste oplossing maar gewoon verwijderd hebben.
Probleem is dat, gezien dat de temperatuurmeter niks aangeeft, de temperatuur van de motor nooit op bedrijfstemperatuur kwam. Wat leidt tot snellere slijtage van zuiger/cilinder..
En dat voor een bezuiniging van 3 tientjes...:rolleyes2:

Maargoed, ik heb er een cilinderkop bij genomen, omdat ik dan gewoon om kan switchen en zo de klus in no time klaar is. De oude kop komt dan ook een nieuwe thermostaat in, en kan door naar 1 van de 2 revisieblokken.

1777126251091.png
1777126264587.png

61W-tjScu8L._AC_SL1500_.jpg

AIO voor mijn AM4 rebuild in de Fractal design air pop RGB xl case.
De corsair die ik nou heb gaat denk ik naar me oudere build. (ga mijn Skylake retro build aanpassen naar een Z370 moederbord en de Core i7 9700KF die ik al had. (wilde eerst allebei, maar ruimte word wat te weinig)
De skylake build heeft nadeel dat je veel met SATA drives moet werken (die uitstervende zijn)
En de 9700KF is wat beter gematched met de RTX 3070 die ik al heb liggen of eventueel met een RTX 2080 TI.

Toch maar een ARGB/PWM fanhub besteld voor het 9800X3D systeem.
Ik had eerst andere plannen met de behuizing, maar alles met alles wat ik wilde, werd ik eigenlijk toch teveel beperkt met die behuizing

ARGB hub met Webinterface, werkt met aanpassingen in Linux (toevoegen rules) ook. Die heb ik al toegevoegd inmiddels, nu de hub nog ontvangen :d
Ook maar een CF cardreader besteld zodat ik wat vrijer ben in de PC keuze om games naar CF te schrijven voor mijn XT build

61W-tjScu8L._AC_SL1500_.jpg

AIO voor mijn AM4 rebuild in de Fractal design air pop RGB xl case.
De corsair die ik nou heb gaat denk ik naar me oudere build. (ga mijn Skylake retro build aanpassen naar een Z370 moederbord en de Core i7 9700KF die ik al had. (wilde eerst allebei, maar ruimte word wat te weinig)
De skylake build heeft nadeel dat je veel met SATA drives moet werken (die uitstervende zijn)
En de 9700KF is wat beter gematched met de RTX 3070 die ik al heb liggen of eventueel met een RTX 2080 TI.
Helaas zitten die fans niet in de verpakking maar witte.. zonder RGB.. Beetje jammer dit.

Daar ben ik ook wel benieuwd naar dan... Waar is het aangeschaft?

Nieuw, maar old stock..
Ok, kreeg je gewoon een ander model of zaten er de verkeerde fans bij ?
Want dan is het waarschijnlijk een retour die met de verkeerde fans is teruggestuurd.
Zou hem in ieder geval retour doen.

Laatst bewerkt:
Ok, kreeg je gewoon een ander model of zaten er de verkeerde fans bij ?
Want dan is het waarschijnlijk een retour die met de verkeerde fans is teruggestuurd.
Zou hem in ieder geval retour doen.
Nee is geen retour gewoon een nieuwe in de doos.

Koop er wel andere fans voor dat is geen probleem. Wel een extra uitgave natuurlijk
Hoopte dat het die RGB fans waren.
Maar deze in de doos zijn alleen PWM en verder niets.

Gewoon de verkeerde besteld dus.
Anders heb je gewoon recht op retour

Nieuwe fanhub voor het 9800X3D systeem. Daarvan was de ARGB op het moederbord verkloot.
Beetje lastig instellen in het begin, maar als je het eenmaal doorhebt werkt het best simpel.
"OS onafhankelijk"

1778165655617.png

Wist niet dat fractal deze had..:banana:
Maar in de woonkamer pc 2 past hij helaas niet.
Daar laat ik hem gewoon maar lekker op de Rainbow stand maar staan.
Moet alleen nog kijken hoe ik de fans kan regelen in Linux.

s-l1600.webp

XBox series X 2TB Galaxy LE.

Zo maar uit het niets.... (was even overwegen of ik het wel ging doen) maar weet aankomende prijzen worden nog hoger)
(beter grab nou before its to late)

Wil het liefst weer op de xbox gaan gamen.. (gewoon met cds) (nee geen game abbos) (de xbox is echt alleen voor op de slaapkamer.)
Had nog wel een Xbox One X staan..
Wil die dus gaan upgraden naar iets (voor mij) iets nieuwers.
Word met de oude machine gelimiteerd met alleen maar xbox one games.
En in de nog nieuwere xbox heb ik verlopig nog geen interesse in.
En ik denk dat die nog veel duurder gaat worden.

Ben voor de 2TB versie gegaan omdat opslag al aardig beperkt is op dat ding.
En zie er niet in om verlopig nog eens 200euro plus erbij op te tellen voor een geheugen uitbreiding.

En de galaxy model is gewoon echt de geilste versie van dat ding.

Wist niet dat fractal deze had..:banana:
Maar in de woonkamer pc 2 past hij helaas niet.
Daar laat ik hem gewoon maar lekker op de Rainbow stand maar staan.
Moet alleen nog kijken hoe ik de fans kan regelen in Linux.

Gewoon achter tegen de PSU knallen, eventueel met dubbelzijdig tape
Waar een wil is, is een weg :d

Nou eindelijk echt:

Sony WH-1000XM4

550x817.jpg

Is nou bij Bol.com voor 189 euro.

Heb ook naar andere gekeken, deze leek mij de beste optie.
Hier heb je nog systeem een wat oudere brede hoofdband.. Vind die nieuwere veel te fragiel. Zeker als je zoveel geld aan uit geeft.

Momentum 4 wireless ook naar gekeken.. Zag een review op amazon dat die naar enkele maanden al kapot was. En die koste al 193 euro.

Deze sony is eigenlijk wel goed genoeg voor mij.. ANC is wel belangrijk voor mij i.v.m huishouden.. Gewoon afschakelen en lekker luisteren.

De MIC boeit me niet zo, dus kwaliteit matig is LB.. Hoop dat de MIC wel uit te zetten is via de APP of software.

Nou de hoofd telefoon werkt prima in linux..

Alleen die sony connect app daar ben ik niet helemaal uit.
Via me telefoon (die eigenlijk al te oud is) krijg ik de headpones niet te zien.
Dus dacht probeer het met waydriod.. Heb je weer wifi nodig voor een internet verbinding..

Leuke spulletjes voor de woonkamer pc.

1780358394170.png

GS5 soundbar.. (omdat mijn OLED monitor geen speakers heeft) ( heb wel een bluetooth hoofdtelefoon maar die wil ik helaas niet altijd op..
En deze soundbar geeft mij ook de optie om de hoofdtelefoon via kabeltje aan de soundbar aan te sluiten.

Heb voor de soundbar gekozen wegens de simpelheid.. Geen zin om met losse speakers te stoeien. Wil ook nergens een SUB-woofer in het zicht hebben)
De GS5 genomen wegens meer vermogen (de 12watt van de GS3 was eigenlijk wel genoeg denk ik)
Maar die had alleen geen optische aansluiting erop zetten, en beperkt met aansluitingen.

De monitor gaat nog op een bureau monitor beugel. Kan de soundbar eronder.

1780358615292.png

En een soundblaser Z SE.. Is voldoende voor mijn gebruik ( hoef niet iets nieuwers te hebben.)
Heb geen optische aansluiting op het moederbord geluid. En kwa volume is zo`n onboard ding vaak ook wat beperkt.

1780358733891.png

2 meter display poort 1.4 kabel... (de huidige red het net, maar is eigenlijk wel te kort.) (aangezien de pc op het kastje van het nieuwe bureau staat.

1780358840511.png

Optische toslink kabel van geluidskaart naar soundbar. (moet net zoals de displayport kabel wel een stukje overbruggen.) 3Meter)

1780358938408.png

En die kabel om hem direct op de geluidskaart naar soundbar te verbinden (als ik deze kabel nodig blijkt te hebben)

Laatst bewerkt:
Voor een habbekrats weer wat van Ali geplukt:

1780396845328.png
1780396865750.png

Opbergbox voor CF kaarten, Molex splitter, Molex naar Floppy, 64MB CF kaart en de bekende AT moederbord standoffs

1780396919417.png

Ik denk dat ik er uiteindelijk nog 1 of 2 opbergboxen bij neem. Of ik moet al iets vinden waar bijvoorbeeld meteen 20-30 in kunnen.

Farming Simulator muismat 40x90 ook binnen gekregen.

Maakt een heel verschil op een goedkoper glad bureublad.

Soundbar is ook een fijn ding.. Ben alleen niet zo kapot met die knoppen rond het volume wiel.. Zit weinig feedback in.
Met AB gaat het wel fantastish.

Vraag me af hoeveel ik op sound kwaliteit inlever als ik het via de Toslink gebruik..

Want steeds hard ` blue tooth connected` horen in de nacht als iedereen al op bed ligt en de volume van dat ding al laag staat niet echt ideaal is.

Moet hem ook nog een keer aan een windows pc hangen en zien of het ding een update moet hebben.
Voor de rest is die soundbar wel een aanrader. Voor 60watt is het in deze huiskamer eigenlijk wel genoeg.

Ik heb mezelf maar wat transport voor rijwindkoeling cadeau gedaan.....gaat best lekker met deze temperaturen. :bigok:

Segway.jpg

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh