Nintendo verhoogt de prijs van de Switch 2 vanaf 1 september

Lid geworden
mrt 6, 2017
Deze stap werd al een tijdje verwacht, maar nu heeft Nintendo zijn officiële adviesprijs voor de Switch 2 per 1 september verhoogd van 469,99 euro naar 499,99 euro. Met een prijsverhoging van 30 euro is de verhoging gelukkig wel iets lager dan velen hadden gevreesd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik bedoel dit niet naar, maar ik heb nog geen enkel persoon onder de 30 met een Switch 2 gezien, de prijs verklaart wel een beetje waarom.

Ik leg liever €300+ apart voor een C64 Ultimate met games erbij die ervoor bedoeld zijn.
Ik hoef geen zoveelste console die elke hedendaagse game die uitkomt ook kan afspelen.

Ik bedoel dit niet naar, maar ik heb nog geen enkel persoon onder de 30 met een Switch 2 gezien, de prijs verklaart wel een beetje waarom.

Ligt denk ik ook aan de prioriteiten in die leeftijds categorie en je leefstijl.

Ben natuurlijk niet die leeftijds catagorie en stuk ouder.. Maar heb ook geen dure auto waar ik voor moet zorgen, geen dure GSM.. ect.
Heb zelf de SW2 op het moment gekocht toen we nog de oudere prijs hadden.. Goedkoop was die toen ook al niet, dat klopt.
Ik wilde zelf ook niet achter lopen op dit nieuwe model aangezien ik wel Sw1 al ha.

Ligt denk ik ook aan de prioriteiten in die leeftijds categorie en je leefstijl.

Ben natuurlijk niet die leeftijds catagorie en stuk ouder.. Maar heb ook geen dure auto waar ik voor moet zorgen, geen dure GSM.. ect.
Heb zelf de SW2 op het moment gekocht toen we nog de oudere prijs hadden.. Goedkoop was die toen ook al niet, dat klopt.
Ik wilde zelf ook niet achter lopen op dit nieuwe model aangezien ik wel Sw1 al ha.
Volledig terrecht trouwens, als langdurige fan kan je van de games op aan.
Ik zat echter meer te denken aan de recente projecten van Nintendo zoals de Super Mario films en de Universal themaparken die ontworpen (lijken) te zijn om vooral een jongere/familie gerichte doelgroep te bereiken, maar vooral in de toekomst nog niet echt een platform lijken te hebben om verder op te kunnen gaan zoals de eerste Switch.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh