Noctua hult NF-A12x25 G2-fan in het zwart voor 35 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Noctua heeft de chromax.black-variant uitgebracht van zijn tweede generatie NF-A12x25 G2-ventilator, die in juni 2025 op de markt kwam. De Oostenrijkse fabrikant gebruikte deze tijd om de prestaties ondanks de zwarte kleur volledig te kunnen behouden. De nieuwe fans zijn per direct beschikbaar voor 35 euro per stuk, of 65 euro voor een 2-pack. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuke video van Matt Lee:

Mooie uitbreiding van het assortiment, groot fan van de standaard Noctua kleuren maar achter mesh of een rooster in een zwarte behuizing heeft dit toch mijn voorkeur.

Ik vind het positief dat ze de gekleurde rubberhoekjes er niet meer bij leveren.
Heb 5 noctua fans en dus 40 van die hoekjes die ik nooit zal gebruiken...

Je hebt maar 1 kleur nodig toch ?

Maar het is goedkoper om een andere kleur mee te leveren dan een "ander produkt" op de markt te zetten met als enige verschil de fanrubbers.
En de 1 wil dat ze alleen de dempende werking hebben en niet opvallen, en de ander wil de dempende werking en dat ze opvallen.

Maar het is goedkoper om een andere kleur mee te leveren dan een "ander produkt" op de markt te zetten met als enige verschil de fanrubbers.
En de 1 wil dat ze alleen de dempende werking hebben en niet opvallen, en de ander wil de dempende werking en dat ze opvallen.
Ze bieden die hoekjes los aan.
Zwarte krijg je erbij
Koop je alleen de kleur die je nodig heb.
Het gaat mij niet om de prijs, ik vind het gewoon niet erg duurzaam om met elke fan 40 rubbertjes te leveren die je niet gebruikt.

Ze bieden die hoekjes los aan.
Zwarte krijg je erbij
Koop je alleen de kleur die je nodig heb.
Het gaat mij niet om de prijs, ik vind het gewoon niet erg duurzaam om met elke fan 40 rubbertjes te leveren die je niet gebruikt.

Welke fan komt met 40 hoekjes?

Welke fan komt met 40 hoekjes?
Heb het ff opgezocht.
Je heb de Chromax Black en de Chromax Black swap edition fans, vroeger had je alleen de black swap edition met gekleurde hoekjes, nu kan je kiezen of alleen zwart of meerdere kleuren.
Ik zat fout met 40 stuks, dacht 8 stuks per fan in 5 kleuren.
Bj de 120 mm zijn het 4 stuks in 7 kleuren dus 28 hoekjes.
Ik doe er altijd 8 op een fan, moet je er dus nog hoekjes bij kopen om er 8 van 1 kleur te hebben.
Gek genoeg krijg je er bij de 200mm wel 8 zwarte en maar 4 van de andere kleuren bij.
Maar allemaal niet zo heel erg belangrijk, het zijn wel hele goede fans.

Heb het ff opgezocht.
Je heb de Chromax Black en de Chromax Black swap edition fans, vroeger had je alleen de black swap edition met gekleurde hoekjes, nu kan je kiezen of alleen zwart of meerdere kleuren.
Ik zat fout met 40 stuks, dacht 8 stuks per fan in 5 kleuren.
Bj de 120 mm zijn het 4 stuks in 7 kleuren dus 28 hoekjes.
Ik doe er altijd 8 op een fan, moet je er dus nog hoekjes bij kopen om er 8 van 1 kleur te hebben.
Gek genoeg krijg je er bij de 200mm wel 8 zwarte en maar 4 van de andere kleuren bij.
Maar allemaal niet zo heel erg belangrijk, het zijn wel hele goede fans.

Kun je die kleuren ook los krijgen bij Noctua?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh