'Ezio Auditore keert terug in Assassin's Creed Hexe'

Lid geworden
mrt 6, 2017
Nieuwe onbevestigde informatie over het Assassin's Creed Hexe-project is de afgelopen dagen opgedoken, met meer details over de setting, het hoofdpersonage en mogelijke gameplay-mechanics. De informatie is afkomstig van de bekende leaker J0nathan (en Rogue), die in het verleden al meerdere keren nauwkeurige informatie over Ubisoft-projecten heeft gepubliceerd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik snap niet waarom men elke keer opnieuw probeert om AC tot een andere game te maken dan wat het was. Het moet draaien om stealth en assassination, gecombineerd met lastige parcouring. Maar nee, men haalt er management bij, strategie, verovering van gebieden, opleiden van jonge assassing en nu moet je blijkbaar ook heks of tovernaar spelen. Ondanks dat veel mensen AC Mirage bekritiseerden, vond ik deze juist erg goed, want het draaide weer om de kernwaardes van AC. Ook Shadows vond ik niet verkeerd, alhoewel ik het spel wat groot vond, en het had enkele frustrerende elementen, zoals de seizoenswissel die gebonden was aan bepaalde missies. Maar in de basis wél een echte AC.

Ik snap niet waarom men elke keer opnieuw probeert om AC tot een andere game te maken dan wat het was. Het moet draaien om stealth en assassination, gecombineerd met lastige parcouring. Maar nee, men haalt er management bij, strategie, verovering van gebieden, opleiden van jonge assassing en nu moet je blijkbaar ook heks of tovernaar spelen. Ondanks dat veel mensen AC Mirage bekritiseerden, vond ik deze juist erg goed, want het draaide weer om de kernwaardes van AC. Ook Shadows vond ik niet verkeerd, alhoewel ik het spel wat groot vond, en het had enkele frustrerende elementen, zoals de seizoenswissel die gebonden was aan bepaalde missies. Maar in de basis wél een echte AC.
Er meer van maken dan het is en/of noodzakelijk is speelt bij veel games tegenwoordig en irriteert mij ook mateloos, zo krijg je ook steeds meer games waarbij je meer in menu's heen en weer zit te klikken dan dat je met het eigenlijke spel bezig bent.
Bij de basis blijven en het uitdagend en origineel houden blijkt vaak erg moeilijk.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh