i3Connect Aspen 4 Review. Makkelijk vergaderen en kennis delen op een groot scherm

Lid geworden
mrt 6, 2017
Schermen heb je in allerlei soorten en maten. De Aspen 4 van i3Connect, bedoeld voor vergaderruimtes en scholen, is verkrijgbaar in de formaten 55, 65, 75 en 86 inch. Het is een fors display, met functies die het geschikt maken voor dagelijks gebruik in professionele ruimtes. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Hoelang blijf Aspen deze schermen ondersteunen en voorzien van security updates?
Is het niet een leuk idee om dit soort oplossingen ook eens te laten testen door non-tech gebruikers om te toetsen hoe makkelijk het echt werkt.

Bedrijven als dit zouden ook eens gewone consumenten moeten gaan bedienen met goede schermen zonder besturingssysteem en voldoende aansluitingen, volgens mij is daar best een behoorlijke markt voor al moeten ze dan wel eerst het idee loslaten dat 60Hz nog oké is. ;)

Hoelang blijf Aspen deze schermen ondersteunen en voorzien van security updates?
Is het niet een leuk idee om dit soort oplossingen ook eens te laten testen door non-tech gebruikers om te toetsen hoe makkelijk het echt werkt.
Ik heb het even gevraagd aan i3Connect wat het beleid is:

De Aspen 4 draait op Android. Dit betekent dat i3CONNECT afhankelijk is van Google en de systeemvereisten van toekomstige Android-versies. Ons doel is om tot 5 jaar na marktintroductie kosteloos updates en upgrades via OTA (over-the-air) aan te bieden.
Wanneer de chipset van de Aspen 4 op termijn niet langer nieuwe Android-versies kan ondersteunen, bieden we een oplossing in de vorm van een OPS-pc met een recente Android-versie. Daarmee blijft het scherm technisch up-to-date. Deze OPS-pc kan apart worden aangeschaft, of wordt geleverd als onderdeel van het i3CONNECT Heartbeat Life-programma: ons pakket voor levensduurverlenging.
Met Heartbeat Life bieden we ondersteuning en garantie tot wel 10 jaar. We hebben er alle vertrouwen in dat onze touchscreens aanzienlijk langer meegaan dan de gebruikelijke 5 tot 7 jaar in de markt.

Ik heb hem hier op kantoor door een aantal mensen laten proberen en daar mijn oordeel over gebruiksvriendelijkheid op gebaseerd. Het moeilijkste deel is het duidelijk maken wat hij allemaal kan. Mensen zijn niet zo gewend dat een scherm zoveel mogelijkheden biedt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh