Asus ROG Xreal R1 Review. Een privé bioscoopscherm op je neus

Lid geworden
mrt 6, 2017
Hij werd aangekondigd tijdens CES en ligt nu officieel in de winkel: de Asus ROG Xreal R1. In deze review maken we kennis met deze opvallende bril met ingebouwde schermen, bedoeld om groots te gamen en films te kijken.
Digitale brillen kennen we vooral uit VR-omgevingen, maar ze zijn ook op andere manieren inzetbaar. De Asus ROG Xreal R1 is daar een goed voorbeeld van. Deze bril bevat twee microdisplays die je via een dock aansluit op externe bronnen. Het dock ondersteunt zowel HDMI als DisplayPort. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dan moet ik daar misschien maar gaan solliciteren... Werkt het met Flightsim? Dan zie ik toepassing, films hmm, daar zit de halve fun toch in het samen kijken. Maar mooi hoe dit soort techniek zich ontwikkelt.

Wel fijn dat ze gelijk serieus rekening houden met brildragers. Is er ook een mogelijkheid om de afstand tussen de schermem af te stellen? Heb nog steeds koppijn van die te smalle 3d brillen in de bioscoop.

Wel fijn dat ze gelijk serieus rekening houden met brildragers. Is er ook een mogelijkheid om de afstand tussen de schermem af te stellen? Heb nog steeds koppijn van die te smalle 3d brillen in de bioscoop.
Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar er zit wel een extra neusbrug in de doos.

Dan moet ik daar misschien maar gaan solliciteren... Werkt het met Flightsim? Dan zie ik toepassing, films hmm, daar zit de halve fun toch in het samen kijken. Maar mooi hoe dit soort techniek zich ontwikkelt.
Het werkt met alles dat een Full HD-signaal kan weergeven via USB-C, HDMI of DisplayPort of ales je het op een op andere manier naar een van die aansluitingen kunt converteren.

Je schrijft: "Voor brildragers wordt een frame meegeleverd waarin glazen op sterkte kunnen worden geplaatst."....
Dus ik begrijp wel wat Sparky007 zei

Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt, maar er zit wel een extra neusbrug in de doos.
Ik denk dat hij bedoelt dat of je de schermen breder kunt zetten, dus dichter bij elkaar of juist verder uit elkaar.
Niet iedereen heeft de ogen gelijke ver uit elkaar staan. Dus zeg maar de hart op hart afstand van pupil tot pupil.

Ik denk dat hij bedoelt dat of je de schermen breder kunt zetten, dus dichter bij elkaar of juist verder uit elkaar.
Niet iedereen heeft de ogen gelijke ver uit elkaar staan. Dus zeg maar de hart op hart afstand van pupil tot pupil.
Nee, behalve als je gaat zitten prutsen. Dat doe ik niet op leenproducten;-)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh