Microsoft rust Surface Pro en Surface Laptop uit met Snapdragon X2

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft heeft de nieuwste versies van de Surface Pro en Surface Laptop onthuld. Het voornaamste verschil ten opzichte van de vorige generatie is de overstap naar Qualcomms Arm-gebaseerde Snapdragon X2-soc's. De nieuwe apparaten zijn per direct beschikbaar voor consumenten, al moeten zakelijke klanten wachten tot 14 juli. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik denk gezien de prijzen dat ik altijd eerst even verder zou kijken naar alternatieven. Daarnaast zie ik in de Snapdragon alternatieven voor x86 meer een kans als ze zich als prijsvechter opstellen. Voor nu hebben ze voor mij nog te veel nadelen. Dat ze wat zuiniger zijn of qua snelheid Ok of top is niet genoeg.

Ik denk gezien de prijzen dat ik altijd eerst even verder zou kijken naar alternatieven. Daarnaast zie ik in de Snapdragon alternatieven voor x86 meer een kans als ze zich als prijsvechter opstellen. Voor nu hebben ze voor mij nog te veel nadelen. Dat ze wat zuiniger zijn of qua snelheid Ok of top is niet genoeg.
Ik ben wel benieuwd wat de nadelen voor jou zijn. Zou je dat kunnen vertellen?

Compatibiliteit staat van oudere software staat bij mij op 1, 2 en 3.
Het wordt gewoon nooit een optie zonder. Leuk dat ze wat uitbrengen, maar als ze dat niet eerst fixen is het wat mij betreft echt kansloos.

Compatibiliteit staat van oudere software staat bij mij op 1, 2 en 3.
Het wordt gewoon nooit een optie zonder. Leuk dat ze wat uitbrengen, maar als ze dat niet eerst fixen is het wat mij betreft echt kansloos.
Ik heb een fabrikant gevraagd om een tijdje een Elite X2 te gebruiken en loop tot nu toe tot verrassend weinig problemen aan. Anderhalf jaar geleden was dat anders, toen heb ik best wat kunst-en-vliegwerk moeten doen om een Snapdragon voor mijn werk te kunnen gebruiken. Zou je eens een pakket kunnen noemen dat je gebruikt?

Wellicht moet ik dan eens testen. Maar goed, dan kom ik nog op het aanschaf bedrag uit. Voor dat geld kan je ook een mooie x86 gebaseerde laptop (of desktop) kiezen en als die tegen elkaar staan wint de x86 voor mij gevoelsmatig. Ook al werkt het wel. Dat nadeel blijven ze toch hebben als ze zoveel vragen. Waarom zou ik überhaupt het risico nemen ergens tegen aan te lopen denk ik dan. Dan vink ik het wel gelijk goed af zonder risico's. De PC zuinig afstellen dat ik kan ik zelf wel (ik tune immers voor de hobby zo'n beetje dag en nacht naar boven toe, dus minder lukt me ook wel en dat doe ik ook voor de werk pc.

Ik zie dat de SAP Log GUI alleen via Microsoft Prism ondersteund wordt. Dat is gezien de huidige traagheid hier wellicht niet zo verstandig om te proberen.
Ik gebruik ook een wat oudere Nero brander software nog graag. Daar wil ik liever geen alternatief voor zoeken al zullen die er vast zijn.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh