[Aankoopadvies] Andere monitor

Was dit probleem al vanaf het begin? Of na de eerste updates die je gedaan hebt?
Behalve mijn mobo blijf ik verder weg van firmware updates, als dingen gewoon goed draaien

Verder snap ik het wel. als ik alle 4 dozen van mijn vorig jaar aangeschafte monitoren nog moest bewaren omdat mogelijk iets defect raakt.... Dan raakt het einde wel zoek als je het voor alle overige hardware incl behuizingen, koffiezet apparaat, etc etc moet bewaren. Enige dozen die ik bewaar zijn van mobo en GPU's, ook omdat kopers er waarde aan hechten als ik het verkoop. De rest donder ik ook allemaal weg.
Ik zou alleen afraden voor die oled care meuk te gaan. Hier komt het in elk geval niet door de voor- of achterdeur.

Al vanaf het begin al waardeloos geweest. Probleem is als die OLED care moet doen het wellicht 2 of 3 keer achter elkaar in die modus springt.
Er is geen optie om te cancelen

Wellicht heeft de nieuwere firmware er voor gezorgd dat het iets langer duurt voordat die weer gaat klagen. Maar doet het wel steeds achter elkaar die Oled care.
Probleem is niet de monitor, maar de firmware die MSI geprogrammeerd heeft.
Als ze dat niet goed instellen, is meteen heel je scherm afgetrapt.
Voel me nou ook niet meer ****** om nog een monitor van ze te kopen.

De monitor zelf is verder gewoon goed als die werkt.
Alleen die OLED care komt er steeds dubbel door. Dan heeft die het een keer gedaan, en dan spring de oled care weer erin om het nog een keer weer te doen.
Lijkt wel om ze een timer bij houden.. Dus 1 keer niet gedaan is een extra keer oled care erover heen.
Zou toch in 1 keer goed moeten zijn

Vind het ook grappig om te zien dat dit ding ook uit verkocht lijkt te zijn / niet meer op de markt komt.

Zou er toch iets gaande zijn met dit ding?

Laatst bewerkt:
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als je de tijd tussen de oled care momenten kunt afdwingen voor de maximale tijd, de Factory resets 2/3 manieren geprobeerd hebt, blijft er weinig anders over dan dat hij de afronding van oled care niet goed opslaat, waardoor hij herhaalt. Dat wordt blijkbaar in een flashchip opgeslagen.
Maandag morgen modelletje....

Gewoon een ander kopen, en de MSI vervolgens voor RMA aanbieden. Die MSI is toch niet werkbaar zo....?

Als je de tijd tussen de oled care momenten kunt afdwingen voor de maximale tijd, de Factory resets 2/3 manieren geprobeerd hebt, blijft er weinig anders over dan dat hij de afronding van oled care niet goed opslaat, waardoor hij herhaalt. Dat wordt blijkbaar in een flashchip opgeslagen.
Maandag morgen modelletje....

Gewoon een ander kopen, en de MSI vervolgens voor RMA aanbieden. Die MSI is toch niet werkbaar zo....?
Precies, daarom denk ik dat het goed is om even contact te hebben met MSI of de winkel.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh