Sharkoon Stealthbite IEM Review. Deze bedrade oortjes van 40 euro zijn een uitstekende keuze

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review maak je kennis met een van de meest verrassende producten van 2026 tot nu toe: de Sharkoon Stealthbite IEM, bedrade oortjes die voor 40 euro op de markt komen. Voor dit geld weten ze te verbazen; ze kunnen je opnieuw laten kennismaken met muziek die je misschien al heel lang kent. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
wow, voor 40€.. De Dac kan je dan upgraden als je iets beter wil.. Maar voor die prijs kan je echt niet klagen, en idd ze zijn wat zwaarder dan de draadloze oortjes die iedereen gewend is, maar je wint er wel veel kwaliteit bij..

Bij deze oortjes leg je de kabel achter je oren langs, dit zijn niet traditionele oortjes waar de kabel meteen naar beneden gaat.
1000587190.jpg

Laatst bewerkt:
Bij deze oortjes leg je de kabel achter je oren langs, dit zijn niet traditionele oortjes waar de kabel meteen naar beneden gaat.
Frank zijn foto('s) laten wat anders zien

Ik heb mijn post bewerkt van hoe het zou moeten zitten :geek:

Ah oke, dan heeft Frank ze verkeerd in zitten :ROFLMAO: :ROFLMAO:
Persoonlijk heb ik wel liever de draden meteen naar beneden. Achter de oren langs vind ik vervelend.
Maar nog liever draadloos.

Persoonlijk heb ik wel liever de draden meteen naar beneden. Achter de oren langs vind ik vervelend.
Dat heb je goed gespot;-) Ik wilde de draden laten zien, anders zie je ze niet goed;-)

Ik heb nu bijna een jaar IEMs, je kunt ze indien ze de juiste 2 pin connector hebben ook draadloos maken.

De mijne zien er zo uit:

Bijlagen

• rn_image_picker_lib_temp_bd3a0e20-ce97-4b6c-810e-3181f2768eec.jpg
    rn_image_picker_lib_temp_bd3a0e20-ce97-4b6c-810e-3181f2768eec.jpg
    209.4 KB · Weergaven: 47
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh