Microsoft wil Windows 11 beter laten draaien op pc's met 8 GB RAM

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft gaat de komende maanden flink inzetten op het optimaliseren van Windows voor systemen met 8 GB RAM. Dat heeft Pavan Davuluri, hoofd van de Windows- en Devices-divisie, bevestigd. Volgens hem wordt het verkleinen van het geheugengebruik een van de belangrijkste speerpunten voor Windows, zodat ook betaalbare laptops en desktops soepeler blijven presteren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Volgens mij Wil Microsoft dat iets wat ze eigenlijk al hebben......een Windows Enterprise editie.

Ik ervaar geen verschil in geheugengebruik tussen Enterprise en Pro.
Bij Windows 11 zou ik het eerlijk gezegd niet weten want ik draai nog steeds niet met 11 Pro of 11 Enterprise, maar bij Windows 10 is er wel een redelijk verschil in geheugen gebruik tussen Enterprise en Pro.
Wat ik wel weet is dat 11 Enterprise weer meer "features" heeft dan 10 Enterprise dus misschien dat daar het verschil zit, de extra "features" zijn ook gelijk de reden dat ik nog niet ben overgestapt naar 11 Enterprise.

Ik betwijfel ook dat het nog van een overstap gaat komen binnen het Windows ecosysteem want ik ben erg tevreden over KDE neon en ga daar ook op m'n server/mediaspeler mee werken.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh