Kattenliefhebbers opgelet: deze pc-behuizing start je op met een kattenpoot

Lid geworden
mrt 6, 2017
Niet iedere pc-behuizing hoeft zwart, hoekig en voorzien van zoveel mogelijk RGB-verlichting te zijn. Het Chinese Colorfire (onderdeel van het bekendere Colorful) heeft met de nieuwe ME26A een opvallend alternatief onthuld: een compacte behuizing met een subtiel kattenthema, houtlook aan de voorzijde én een aan/uit-knop in de vorm van een kattenpoot. Hoewel de kast vooral opvalt door zijn uiterlijk, biedt hij ook verrassend veel ruimte voor moderne hardware. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik hou van katten maar deze behuizing wil ik toch echt niet in huis hebben. Ik vind het maar een foei lelijk ding.

Ik hou van katten maar deze behuizing wil ik toch echt niet in huis hebben. Ik vind het maar een foei lelijk ding.
Is het ook. Maar die Chinezen hebben wel vaker van dit soort rare ontwerpen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh