Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
'Xbox onthult binnenkort systeem om game op disc om te zetten naar digitale licentie'
Microsoft gaat mogelijk binnenkort een programma onthullen om disc-gebaseerde Xbox-games om te zetten naar een digitale licentie. Dat zegt Windows Central-journalist Jez Corden op basis van bronnen. The Verge zei een maand geleden dat Microsoft een soortgelijke feature aan het testen is.... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Kom maar op, ik kan niet wachten om de enige disc die ik bezit over te zetten want dan ben ik van dat gedoe ook weer af.
Overigens wel netjes dat ze hier mee komen want vroeg of laat zal toch alles wel digitaal worden.
Mijn Xbox series X 2TB galaxy is mijn laatste machine die ik van ze koop. En nee ik ga geen disc games over zetten naar digitaal. (die ben je straks anders toch kwijt -> digitaal gewist)
Sony heeft het voor mij al helemaal afgedaan.
Ik ben blij dat als ik de discs niet omzet van de xbox dat ik tenminste games heb die ik voor een groot gedeelte voor mij zelf kan houden.
Games die je nou gaat digitaliseren ben je straks net zo goed kwijt. (hoe dat nou ook bij sony gebeurd.)
Enigste waar ik boos op ben is arrogante sony zelf. Xbox niet eens. Maar zie voor mij geen meerwaarde op dat moment om een nieuwe Helix xbox aan te schaffen.. Dan kan ik net zo goed op pc blijven gamen.
Denk dat er in de toekomst misschien wel een steam machine 2 of 3 ga kopen, en dan die als een soort helix xbox gebruiken.
Vind de huidige specs voor de steam machine gewoon absurd voor wat je krijgt tegen een prijs die behoorlijk pijn doet.
Enige console dat ik wel er bij ga houden is de switch.
Daarnaast gewoon lekker op de oude machines blijven spelen.. PS2 /3 en 4 pro.