Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Naast robotreinigers voor het huis, het zwembad en de ramen, heeft Ecovacs ook robotmaaiers in zijn productaanbod. De GOAT-serie bestaat uit een tweetal robotmaaiers met voldoende intelligentie om helemaal autonoom aan het werk te kunnen. Opvallend aan de GOAT-grasmaaiers is de ingebouwde kantjesknipper. Ecovacs belooft dat hiermee het gras rand-tot-rand kan worden getrimd. Dit laatste is de grote uitdaging van ieder gazon én iedere maairobot. Laat een geit zich zomaar vervangen door een GOAT? ... verder lezen
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
En hij is er weer: Edmond met een grasmaaier. Lekker even met een bakkie voor gaan zitten en op mijn gemak met plezier doorlezen
Ik neem aan dat de voorwielen enkel wat stabilisatie geven en die achterwielen al het echte werk doen trouwens.
Verder vind ik het toch wat tegenvallen. Als je Lidar ziet verwacht je een apparaat dat zich feilloos ook langs de kantjes af kan manouvreren. En dat ingraven vind ik eigenlijk toch wel onvergeeflijk
Hopelijk en vermoedelijk kan software hier nog een behoorlijke verbetering in brengen.
Dank dank (volgende week nog een, ik meld het maar vast). Ja wel eens. Hoop ook wel dat dit tot uiting komt in de tekst. Moet nog een kleine plus toevoegen, zal straks ff doen. Deze is in staat een smal stuk rechtuit te maaien. Je kunt namelijk de maairichting specifiek voor lange stukken vastzetten. Dat was zover de eerste die dat kon. Deze is op twee locaties getest waarvan de ene heel complex, en daar speelt dat een rol. Hierdoor werd het mogelijk een stuk gras voor een oprit dat alleen te bereiken was via een lang smal (50 cm of minder) stuk gras te bereiken en meteen ook die grasstrook te maaien. Te zien op deze afbeelding, het stuk linksboven in de kaart.