Google begint op 4 september met uitfaseren Assistant op Android

Lid geworden
mrt 6, 2017
Google begint op 4 september 2026 met het verwijderen van Google Assistant van Android smartphones en tablets. Gemini neemt op compatibele apparaten de rol van Googles standaardassistent over. De uitfasering duurt naar verwachting enkele weken en treft ook gekoppelde Wear OS-horloges, hoofdtelefoons en Android Auto. Google Assistant blijft voorlopig wel bestaan op sommige andere apparaten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik heb een Sony en dus Google TV weliswaar in gebruik als "domme" tv maar dan wordt het nu dus tijd om de netwerktoegang te gaan blokkeren want dit is een "update" waar ik niet op zit te wachten.
Jammer van de Sony firmware updates maar alles werkt dus dan maar verder onder het principe "if it ain't broke, don't fix it", de zaken die ik graag gewijzigd zou zien met een update pakt Sony al 15 jaar niet aan dus daar is niet veel mee verloren.

Ik heb een Sony en dus Google TV weliswaar in gebruik als "domme" tv maar dan wordt het nu dus tijd om de netwerktoegang te gaan blokkeren want dit is een "update" waar ik niet op zit te wachten.
Jammer van de Sony firmware updates maar alles werkt dus dan maar verder onder het principe "if it ain't broke, don't fix it", de zaken die ik graag gewijzigd zou zien met een update pakt Sony al 15 jaar niet aan dus daar is niet veel mee verloren.
Voorlopig zijn de tv-devices nog niet aan de beurt. Het zou mij niet verbazen als dit nog wel een tijdje duurt aangezien de meerderheid van die toestellen geen Gemini kan draaien.

Voorlopig zijn de tv-devices nog niet aan de beurt. Het zou mij niet verbazen als dit nog wel een tijdje duurt aangezien de meerderheid van die toestellen geen Gemini kan draaien.
Ik verwacht het ook niet snel maar aangezien ik ook niet veel bijzonders meer verwacht aan firmware updates kan ik het zekere voor het onzekere nemen en de tv van het net afhalen, voor meer dan updates wordt het toch niet gebruikt want er staat een Apple TV.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh