Sony 1000X The Collexion Review. Japanse perfectie in geluid en afwerking

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag bekijken we de Sony 1000X Collexion, een high-end hoofdtelefoon die laat zien waar Sony toe in staat is op het gebied van ruisonderdrukkende hoofdtelefoons. Dat komt met een stevig prijskaartje; of dit model het geld waard is, kom je te weten in deze review.
De 1000X is uitgebracht ter gelegenheid van het tienjarig jubileum van de 1000X-serie noisecancelling-hoofdtelefoons van Sony. Dat is een reeks waar het merk enorm succesvol mee is. Het laatste model, dat we enige tijd geleden al aan de taak voelden, was de WH-1000XM6 die voor zo’n 335 euro wordt verkocht. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
630€ valt me dan eigenlijk nog mee.. Ik ben sinds de XM3 die ik zelf heb fan.. Maar prefereer voor ANC gebruik de oortjes, dat is net iets handiger in het vliegtuig waar ik ze voornamelijk gebruik.
Maar voor huiskamergebruikt lijkt me deze wel ideaal..
Dat de ruisonderdukking wat minder is lijkt me ook logisch aangezien je deze zoals ik zeg misschien meer in de huiskamer gebruikt omdat ze hier de voorrang gaven aan de geluidskwaliteit en minder aan de ruisonderdrukking?

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh