Synology introduceert goedkopere DiskStation neo+ reeks met non-ECC-geheugen

Lid geworden
mrt 6, 2017
Synology brengt een nieuwe reeks DiskStation-nas'en uit onder de naam Neo+. De DS1825neo+, DS1525neo+, DS925neo+ en DS725neo+ zijn gebaseerd op hetzelfde platform als de bestaande Plus-modellen, maar worden standaard geleverd met 4GB non-ECC DDR4-geheugen. Daarmee wil Synology de instapprijs verlagen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ben benieuwd hoeveel de prijs dan omlaag gaat ten opzichte van het Plus model.. Mijn inziens niet zoveel. Ik denk meer dat het een issue met supply chain is dan daardwerkelijk om een prijsoptimalisatie? Maar ik kan uiteeraard mis zijn hierin.. Als ik de presentatie goed las van Synology zijn de hobby gebruikers en thuis gebruikers zeker niet hun doelgroep meer..

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh