Release van Valve Steam Frame komt er zeer snel aan

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Steam Frame lijkt binnenkort op de markt te komen. De ontwikkelaar van VR-shooter Gunman Contracts zegt zijn game gelijktijdig met Valves nieuwe VR-headset te willen uitbrengen en noemt de releasedatum "zeer dichtbij". Valve zelf heeft nog geen exacte datum of prijs bekendgemaakt, maar mikt officieel nog altijd op een release deze zomer. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Blijft lastig, ik ben zelf bijvoorbeeld een VR enthousiast met een Quest 2 maar als je dan naar spec sheets kijkt staat er op het eerste opzicht geen directe reden tussen waarom dit een upgrade daarop zou zijn. Het is mogelijk dat dit wel het geval is, maar zonder manier om het eerst zelf uit te proberen is het onmogelijk om een goed geïnformeerde aanschaf te doen, en dat is als enthousiast, laat staan hoe onmogelijk het voor nieuwkomers is om te weten wanneer ze deel moeten gaan nemen aan VR.

Blijft lastig, ik ben zelf bijvoorbeeld een VR enthousiast met een Quest 2 maar als je dan naar spec sheets kijkt staat er op het eerste opzicht geen directe reden tussen waarom dit een upgrade daarop zou zijn. Het is mogelijk dat dit wel het geval is, maar zonder manier om het eerst zelf uit te proberen is het onmogelijk om een goed geïnformeerde aanschaf te doen, en dat is als enthousiast, laat staan hoe onmogelijk het voor nieuwkomers is om te weten wanneer ze deel moeten gaan nemen aan VR.
Als ik de berichten lees, gaat deze Steam headset tussen de €900-1250,- kosten met specs vergelijkbaar aan de Q3. Beetje teleurstellend ook gezien de LCD schermen. Even doorsparen voor de veel betere Pimax Dream air.
Mogelijk gaat nu wel de ontwikkeling van VR in Linux eindelijk op stoom komen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh