Anti-muggen laser van Photon Matrix op de markt

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Photon Matrix, een apparaat dat muggen met LiDAR en een laser opspoort en uitschakelt, is na een crowdfundingcampagne in productie gegaan. De fabrikant verkoopt inmiddels twee uitvoeringen rechtstreeks via zijn eigen webshop. De thuisversie kost ongeveer €850. De eerste exemplaren voor crowdfunders moeten volgens de fabrikant later deze maand worden verzonden. Onafhankelijke praktijktests ontbreken vooralsnog. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Nou, hier wil ik wel een review van lezen. Het doet me hier aan denken

Leuk systeem, zou alleen die dode mugjes liever niet bovenop me dekbed zien liggen.

Nou, hier wil ik wel een review van lezen. Het doet me hier aan denken
Profetisch! 🤣

Hier werkt het perfect. Volgens mij moet je de originele video in Riddletime's comment openen (en YouTube gebruik accepteren).
Zit hier op linux. niet op windows.
Misschien iemand die weet of dat ik daar nog packages voor moet installeren. Want zal vast wel een probleem blijven on the long run.

We hebben de integratie van YouTube, X en Vimeo standaard niet geactiveerd op Ti. Dit doen we om de privacy van de gebruikers (jullie dus) zo goed mogelijk te garanderen. Om een geintegreerde video te bekijken moet je het dus activeren en ook kun je het weer uitschakelen.

Hier werkt het op Linux gewoon allemaal.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh