Google Pixel 11 Pro Fold

Lid geworden
mrt 6, 2017
Gisteren kon je op deze site de review van de Pixel 11 Pro lezen. Vandaag staan we stil bij de Pixel 11 Pro Fold, het absolute topmodel in de serie. Dat laatste wordt weerspiegeld in het prijskaartje, maar hoewel het een interessant toestel is, biedt het niet op alle vlakken het hoogst haalbare in Google’s Pixelwereld.
Vouwbare telefoons blijven een bijzonder fenomeen; ze maken gebruik van het feit dat oledtechnologie het mogelijk maakt een scherm te vouwen. Het doet een beetje denken aan toestellen zoals de Nokia Communicator uit het stenen tijdperk van de smartphones. Een vouwbare toestel is vooral geschikt voor wie graag games speelt op een telefoon of af en toe een groter scherm wil benutten, bijvoorbeeld om een complexe web-app of de backend van een website zoals deze te gebruiken. Dat laatste maakt dat dit soort telefoons vooral op de verlanglijstjes van professionals staan. Als jij af en toe het gemak van een tablet mist, is een foldable wellicht ook wat voor jou, al heb je er wel een flink budget voor nodig, want goedkoop zijn ze niet. Net als dat de beste camera vaak een smartphone is omdat je hem altijd bij de hand hebt om onverwachte momenten vast te leggen, is een foldable wellicht de beste tablet voor je omdat hij altijd in een handomdraai beschikbaar is. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Jeetje... meer dan 2000 piek voor een zeer matig presterende telefoon: CPU, GPU, camera en accu zijn allemaal niet geweldig. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen heel enthousiast worden van zulke gemiddelde prestaties, maar dan wél een topprijs moeten betalen.

Jeetje... meer dan 2000 piek voor een zeer matig presterende telefoon: CPU, GPU, camera en accu zijn allemaal niet geweldig. Ik kan me niet voorstellen dat veel mensen heel enthousiast worden van zulke gemiddelde prestaties, maar dan wél een topprijs moeten betalen.
Er is gelukkig keuze;-)

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh