Apple-refurbisher Swappie gaat MacBooks aanbieden

Lid geworden
mrt 6, 2017
Swappie breidt zijn portfolio uit met refurbished MacBooks en betreedt daarmee de laptopmarkt. Klanten kunnen per direct terecht bij het Finse bedrijf om een opgeknapte Apple-laptop aan te schaffen. Het assortiment bestond tot dusver uit iPhones, iPads en AirPods. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik koop Apple producten uitsluitend nieuw, de 2de hands prijzen zijn vaak zo hoog dat het verschil met een nieuw product mij te klein is om een aantrekkelijke aankoop te zijn.

Ik heb al redelijk wat iphones bij hun gekocht, een keer eentje ontvange die iets niet deed wat hij moest doen, gratis teruggestuurd voor herstelling en dan gewoon alles terugbetaald gekregen.
Ik vind ze enorm goed en de prijzen liggen ook goed, maar het is zoals Xzandr zegt, als je voor de nieuwste modellen gaat is het prijsverschil soms wel erg klein.. Ik wilde 2 jaar (bij de introductie van de 16) eerst een 16 kopen maar besliste dan om toch voor een 15 te gaan en het prijsverschil was 20€ van een nieuwe en een referbished.. Maar als je voor een ouder model wil gaan kom je wel erg goed terecht.. Ik heb in totaal toch een 5 tal iphones gekocht en ze zijn ontzetten betrouwbaar en leveren perfecte service..
Mochten ze ooit iemand zoeken om een macbook uit te testen, stel ik me gerust kandidaat 8-)

auw.png

Ik vind de prijzen erg pittig, zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld iBood waar regelmatig nieuwe toestellen tegen erg scherpe prijzen worden verkocht. Vaak zijn dat overigens restpartijen uit bijvoorbeeld de VS.

Ik vind de prijzen erg pittig, zeker als je het vergelijkt met bijvoorbeeld iBood waar regelmatig nieuwe toestellen tegen erg scherpe prijzen worden verkocht. Vaak zijn dat overigens restpartijen uit bijvoorbeeld de VS.
Inderdaad de US of UK. En zeker voor de meer recente modellen zijn de prijzen ook vrij hoog, maar dat is dan de overweging die je maakt natuurlijk. Voor ons Belgen kan je geen macbook uit de US kopen, vermits wij azerty "nodig" hebben. Er zijn ook andere alternatieven natuurlijk zoals referbed. Ik denk dat het zeker geen kwaad kan om een extra speler op dit terein te hebben.

Ik ook. Ik denk dat mensen met niet al te veel kennis voor de goedkopere M1's gaan. Zelf zou ik een M4 of M5 nog overwegen, maar niet voor dit geld.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh