Samsung S24 Ultra Review. Snelle, doordachte, luxe smartphone

Lid geworden
mrt 6, 2017
Samsung is een van de grootmachten in de techwereld. Je komt talloze producten van het merk in de winkel tegen, en daarnaast is het een van de belangrijkste toeleveranciers. De kans is dus best groot dat je een product van een ander merk in huis hebt waarin onderdelen zitten die afkomstig zijn uit een van de vele fabrieken van Samsung. Dat maakt dat het tot de bedrijven hoort om je op te richten als je de technologiemarkt volgt. Op het vlak van telefoons is het een van de trendsettende merken. Binnen deze productcategorie heeft Samsung een aanzienlijk marktaandeel, wat mede komt doordat het nieuwe technologie weet te vertalen naar toepassingen voor ‘gewone’ mensen.
... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Waar komen de benchmarks vandaan van de toestellen waarmee je de S24 vergelijkt? Heb je de database van Hardware.info meegekregen?

Ik blijf het jammer vinden dat in Europa de Ultra de enige S24 is die de Snapdragon chip meekrijgt. De reguliere S24 doet het prima met de exynos chipset maar het voelt toch een beetje 'goedkoop' aan. Vooral de batterijduur is minder. Maar goed, gezien het prijsverschil tussen de S24(+) en de Ultra...

Laatst bewerkt:
Waar komen de benchmarks vandaan van de toestellen waarmee je de S24 vergelijkt? Heb je de database van Hardware.info meegekregen?
Nee, ik heb een stapel toestellen opnieuw getest. Daar ben ik wel even zoet mee geweest;-) Ik heb ook direct GFX Bench gedaan, dat was best een gedoe. Die benchmark vindt het niet perse leuk als je vanaf 1 IP een hele hoop toestellen tegelijk test;-) Ik mag helaas geen gegevens van HWI gebruiken.

Ik blijf het jammer vinden dat in Europe de Ultra de enige S24 is die de Snapdragon chip meekrijgt. De reguliere S24 het prima met de exynos chipset maar het voelt toch een beetje 'goedkoop' aan. Vooral de batterijduur is minder. Maar goed, gezien het prijsverschil tussen de S24(+) en de Ultra...
De review van de S24/S24+ komt er aan. Die kun je zaterdag lezen en dan kun je ze uitgebreid vergelijken.

Nee, ik heb een stapel toestellen opnieuw getest. Daar ben ik wel even zoet mee geweest;-) Ik heb ook direct GFX Bench gedaan, dat was best een gedoe. Die benchmark vindt het niet perse leuk als je vanaf 1 IP een hele hoop toestellen tegelijk test;-) Ik mag helaas geen gegevens van HWI gebruiken.
Beetje jammer dat wanneer ze vanuit De Persgroep HWI laten uitdoven, ze zelfs dat niet toestaan zodat er nog iets nuttig mee gedaan kan worden. Niet onbegrijpelijk maar wel zonde.

Beetje jammer dat wanneer ze vanuit De Persgroep HWI laten uitdoven, ze zelfs dat niet toestaan zodat er nog iets nuttig mee gedaan kan worden. Niet onbegrijpelijk maar wel zonde.
Tjah, aan de andere kant heb ik nu wel hele nieuwe mogelijkheden en een technisch veel geavanceerdere site. Ik benut nu nog maar een paar dingen en we hebben veel ideeën om nieuwe dingen toe te voegen.

Super, zou mooi zijn moest hier ook een mooie community groeien

Het wordt een bredere site dan HWI, we gaan dus meer onderwerpen belichten. Vandaar dat de naam ook uit een andere hoek komt. Ik sta trouwens open voor alle suggesties.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh