TechnologyInsider lid van de European Hardware Association

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,007
Deze week is TechnologyInsider officieel van start gegaan. De site richt zich op de technologiemarkt. Je kunt hier terecht voor nieuws, achtergronden en reviews over techproducten. De komende tijd zul je hier heel veel kunnen lezen en alle laatste ontwikkelingen kunnen volgen. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Gefeliciteerd! Goed bezig zo, de site ziet er goed uit en heeft een prettige interface, top dat Nederland er weer een techsite met een Community bij heeft. 👍😃
 
Succes! Zeer benieuwd wat voor content we kunnen verwachten.
 
Succes! Zeer benieuwd wat voor content we kunnen verwachten.
Er gebeurt op dit moment veel in tech. Je kunt denken aan zwaardere onderwerpen zoals digital twins in de medische wereld, Open RAN in 5G, maar ook bijvoorbeeld een review van cloudplatformen. Aan de andere kant: iets leuks op het gebied van smarthome komt ook aan bod. En nee: moederbordjes enzo hoef je niet te missen. Die gaan we ook doen.

Zoals eerder al gezegd: we staan open voor suggesties.
 
Laatst bewerkt:
Er gebeurt op dit moment veel in tech. Je kunt denken aan zwaardere onderwerpen zoals digital twins in de medische wereld, Open RAN in 5G, maar ook bijvoorbeeld een review van cloudplatformen. Aan de andere kant: iets leuks op het gebied van smarthome komt ook aan bod. En nee: moederbordjes enzo hoed je niet te missen. Die gaan we ook doen.

Zoals eerder al gezegd: we staan open voor suggesties.
Als je specifiek iets zoek over Digital Twins, kun je zeker ook kijken naar https://www.mrwatts.io/
Zij doen digital twins, o.a. in de (medische) supply chain (ze zijn van start up naar scale up gegaan, zeg maar).
 
Niet echt specifiek, ik ben bezig met een artikel over hartchirurgie. Eerst nog even een stapel reviews afwerken, zodat jullie wat te lezen hebben;-)
 
Gefeliciteerd, de website ziet er gelikt uit en heel tof dat jullie ook een community forum hebben. Heel veel succes, en jullie hebben er in ieder geval een vaste bezoeker bij.👍
 
Welkom terug!

Door Frank zijn linkedin mededeling deze nieuwe tech website gevonden. Super! Nu heb ik weer net zoals het oude hardware.info een website waar ik dagelijks leuke en interessante nieuwtjes en reviews kan vinden.

Success en alvast bedankt!
 
Fijn om te horen! Als je graag iets op TechnologyInsider wil zien, dan hoor ik het graag!

Ik denk dat we nog HEEEEEL veel willen zien.

vanuit mijn oogpunt:
Een forum " Keuvelhoek" voor allerlei offtopic behalve wat niet in de 2 aanwezige fora past

En gezien ik (volgens mijn naam) vooral geïnteresseerd ben in oude retro computers, misschien een retrohoek met wat subfora?
 
Mooie website, goede indruk.. Vind dat er op de hoofdpagina best wel een hoop interessante nieuws berichten te vinden zijn.
 
Dankjewe
Ik denk dat we nog HEEEEEL veel willen zien.

vanuit mijn oogpunt:
Een forum " Keuvelhoek" voor allerlei offtopic behalve wat niet in de 2 aanwezige fora past

En gezien ik (volgens mijn naam) vooral geïnteresseerd ben in oude retro computers, misschien een retrohoek met wat subfora?
We hebben voor retro 'vroeger tijden', ik ben benieuwd naar je suggesties voor extra fora.
 
Dankjewe

We hebben voor retro 'vroeger tijden', ik ben benieuwd naar je suggesties voor extr
Ik denk dat we nog HEEEEEL veel willen zien.

vanuit mijn oogpunt:
Een forum " Keuvelhoek" voor allerlei offtopic behalve wat niet in de 2 aanwezige fora past

En gezien ik (volgens mijn naam) vooral geïnteresseerd ben in oude retro computers, misschien een retrohoek met wat subfora?
De Keuvelhoek is toegevoegd
 
Ik dacht dus aan een forum "retro hoek" met als bijvoorbeeld subfora:

- User systemen
- Games en software
- Hardware
 
Komen er uiteindelijk ook elementen terug uit de HWI site, zoals de prijsvergelijker, usersystemen, shop & produkt ervaringen etc?
Gewoon uit interesse 😁
 
We werken aan van alles. Om je een idee te geven: Ti is live gegaan binnen twee maanden nadat ik weg was bij DPG. Dat was al een hele berg werk:) Ik ga niets beloven, al zit er wel dit forum al een gedeelte voor user systemen.
 
Gefeliciteerd met de nieuwe website, Frank! Fijn dat ik deze site heb gevonden via je Linkedin pagina!

Heel veel succes met de opbouw van deze nieuwe gave Tech pagina!
Leuk, dat je het gevonden hebt, ik hoop dat er nog veel meer mensen bijkomen;-)
 
Misschien nog een "Bugs" forum?

Ergens (ik weet niet meer waar precies) gaf iemand al aan dat de site soms nog wil vertalen van Duits naar NL.... Af en toe krijg ik die melding ook nog....

Ik kwam ergens nog iets Duits tegen, wat misschien die melding kan veroorzaken?


De Newsbot gebruikt daar nog "weiterlesen"

@Frank Everaardt
 
Dat was er een uit de eerste batch artikelen. Daarna hebben we hem Nederlands geleerd;-) Bugjes mag je hier en ook aan mij opgeven. Ik heb overigens ook meteen een nieuw subject aangemakt.
 
Dat was er een uit de eerste batch artikelen. Daarna hebben we hem Nederlands geleerd;-) Bugjes mag je hier en ook aan mij opgeven. Ik heb overigens ook meteen een nieuw subject aangemakt.
Maar ik dacht, misschien herkent hij daarom nog Duits in de site, waardoor die meldingen verschijnen.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh