AVM bereikt akkoord met Huawei na WLAN-patentdispuut, Fritz!Box-routers krijgen updates

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,009
Begin 2022 heeft Huawei verschillende bedrijven aangeklaagd voor het schenden van zijn wlan-patenten. Een van deze bedrijven was AVM, dat ervan werd beschuldigd niet de nodige licenties te betalen voor een wlan-techniek die in zijn Fritz!Box-routers werd gebruikt. De Chinese fabrikant kreeg eind vorig jaar gelijk van de rechtbank in München, waardoor AVM werd gedwongen om updates door te voeren naar zijn routers om een verkoopverbod te voorkomen. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dus komt er op neer dat dit patent weer geactiveerd mag worden op de AVM routers en modems?
Kan aan mij liggen, maar ik miste dit eigenlijk totaal niet op mijn eigen 5530 fiber box.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh