XIaomi 14 Review: Attractief geprijsde smartphone met Snapdragon 8 gen 3

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,009
Xiaomi heeft een naam hoog te houden in de markt voor aantrekkelijk geprijsde producten. Behalve telefoons, heeft het ook een behoorlijke positie in de markt voor elektrische stepjes én probeert het zich ook als automerk te vestigen. De Chinezen bieden ook luxere telefoons aan, zoals het onderwerp van deze review: de Xiaomi 14. Dat is een toestel met een Snapdragon 8 gen 3 aan boord. Hij wordt verkocht voor 899 euro, dat maakt het een concurrent voor de OnePlus 12 die voor een paar tientjes meer van eigenaar verwisselt. Deze nieuwe Snapdragon tref je ook aan in de ROG Phone 8 en Samsung S24 Ultra, die twee zijn een stuk duurder dan de OnePlus en Xiaomi. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zat erg te twijfelen tussen deze maar dan de Ultra versie en de OnePlus 12. Gezien mijn goede ervaringen van versie 11, ben ik toch voor de 12 gegaan en ben uitermate tevreden. Super helderheid, dus alles leesbaar zelfs met veel zonlicht. Camera is echt top en heb al menig mooie foto ermee geschoten. Snelheid is ook goed. Merk wel hoe langer je zo'n 'nieuw' toestel gebruikt, des te meer raak je eraan gewend en is snelheid echt iets waar je nauwelijks iets van merkt. Heb ook getwijfeld over de aanschaf van bijv. de ROG phone maar speel vrijwel geen spellen op mijn telefoon dus zag er in mijn geval het nut niet zo van in.
 
Ik denk dat je de juiste keuze gemaakt heb, ik zou ook de 12 gekocht hebben. Bij de ROG zou me de korte os-support tegenhouden.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh