HMD’s eerste smartphones zijn budgetvriendelijk, nadruk op repareerbaarheid

Thread Starter
Lid geworden
mrt 6, 2017
Berichten
69,007
HMD heeft met de Pulse-serie zijn eerste zelfontwikkelde smartphones aangekondigd. Dit bedrijf is tegenwoordig vooral bekend als de producent van moderne Nokia-telefoons. De HMD Pulse, Pulse+ en Pulse Pro zijn volgens het bedrijf gericht op budgetbewuste smartphoneliefhebbers die veel waar voor hun geld willen. Ze hebben namelijk een adviesprijs van 140 à 180 euro. ... verder lezen
 
Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Mijn ervaringen met budget toestellen en Android zijn alweer van even geleden maar waren niet echt positief.
Na verloop van tijd werd het met beperkte rekenkracht en ook wat te kort schietend geheugen toch allemaal wat stroperig en was het toestel niet vooruit te branden.
Ik vraag me af of dat inmiddels al is verbetert.
Al de initiatieven voor duurzaam er repareerbaarheid zijn lovenswaardig,
maar wat ik vooral om me heen zie is dat mensen na 2 jaar weer staan te springen om weer een abonnement af te sluiten met een nieuw toestel.
Alleen duurzaam gaat van een telefoon niet snel een verkoop hit maken denk ik.
 
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..


Terug
Bovenaan Onderaan refresh