Asus Zenfone 11 Ultra Review. Sjieke snelle telefoon

Lid geworden
mrt 6, 2017
Vandaag nemen we in een review de Asus Zenfone 11 Ultra onder handen, een telefoon waarmee de bekende computerfabrikant uit Taiwan mee wil spelen in het hoge segement. Net als veel andere modellen uit de Android-topklasse heeft ook dit model een Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 aan boord. Alleen al op basis van de specs mogen we dus goede prestaties verwachten. Of de Zenfone die verwachting waarmaakt, bekijken we in dit artikel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Al jaren houdt ik mijn oog op deze lijn, gewoon om dat ik ook open wil blijven voor alternatieven buiten Apple en Samsung.
Keer op keer weet Asus het voor elkaar te krijgen om het totaalplaatje te maken tot een 'net niet' resultaat. Ik deel dan ook (helaas) de mening van de reviewer.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh