Corsair K65 Plus Wireless Review. Compacte, uitgebreide degelijke ramplank

Lid geworden
mrt 6, 2017
Corsair heeft een flink programma met toetsenborden. De nieuwste loot aan de stam is de K65 Plus Wireless: een degelijke ramplank voor wie op zoek is naar een compact keyboard. Compact is ’ie zeker, maar door het gewicht van zo’n 900 gram wel minder geschikt om mee te nemen. Corsair heeft een richtprijs van 160 euro voor dit toetsenbord opgegeven. Dat maakt hem toch tot een wat exclusiever product. Of hij het geld waard is, bekijken we in dit artikel. Corsair noemt het een ‘75 procent’-toetsenbord. Het numerieke gedeelte is ten behoeve van het compacte formaat opgeofferd. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Pagina 2, in de titel switchs ipv switches
Pagina 4, specificaties is leeg. (moet eruit?)
Pagina 5 mist daarna een titel in de inhoudsopgave

zomaar wat punten...

Ik kan wel solliciteren als eindredacteur.... ? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Verder mooie review. Wat ik wel lelijk vind aan het toetsenbord, is dat de pijltjestoetsen lager zitten, en dus niet in lijn met de rest.... Dat zou voor mij al een punt van afkeur zijn.
Zo'n volumeknop is dan wel weer een pluspunt, vooral handig bij mijn HTPC. Maar 160 euro voor een toetsenbord vind ik gewoon ook teveel geld. Er zijn vast goedkopere alternatieven met een mooie volumeknop

Laatst bewerkt:
Pagina 2, in de titel switchs ipv switches
Pagina 4, specificaties is leeg. (moet eruit?)
Pagina 5 mist daarna een titel in de inhoudsopgave

zomaar wat punten...

Ik kan wel solliciteren als eindredacteur.... ? :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Verder mooie review. Wat ik wel lelijk vind aan het toetsenbord, is dat de pijltjestoetsen lager zitten, en dus niet in lijn met de rest.... Dat zou voor mij al een punt van afkeur zijn.
Zo'n volumeknop is dan wel weer een pluspunt, vooral handig bij mijn HTPC. Maar 160 euro voor een toetsenbord vind ik gewoon ook teveel geld. Er zijn vast goedkopere alternatieven met een mooie volumeknop
Voor mijn htpc gebruik ik de corsair k83. Ooit gezien op de hardware info dagen en meteen besteld. Daarnaast als backup het cideko air keyboard..

Iemand enig idee of dit soort toetsenborden ergens te bekijken/vergelijken/proberen zijn ? Het gaat vooral om het juiste gevoel, en dat haal je nooit uit een plaatje of verhaal.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh