Huawei Freebuds 6i Review: Veel dynamiek en goede ruisonderdrukking voor 99 euro

Lid geworden
mrt 6, 2017
Niet altijd bewandelt Huawei een bijzondere weg. Vandaag kijken we naar de Freebuds 6i. Deze oortjes met ruisonderdrukking liggen voor 99 euro in de winkel. Is het een goedkoop prul of moet je ze zeker een keer beluisterd hebben? Wij gingen ermee aan de slag. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
1718095139043.png

De onderste moet "uit" zijn vermoed ik?
En misschien een tip: zulke afkortingen "NC" voorkomen. Ik snap dat er Noice Canceling wordt bedoeld, maar een leek niet.

Dat je ze niet draadloos kunt laden is wel een groot gemis. Ik heb zelf de Sony WF-C500 (White) die dat wel kunnen. En van het geluid wat eruit komt ben ik wel heel tevreden. Ook voer ik weleens telefoongesprekken ermee in zeer luide omgeving waar gehoorbescherming verplicht is. Nog nooit klachten gehad dat ik niet te verstaan was.

Laatst bewerkt:
Ik heb er ruisonderdrukking van gemaakt. De WF-C500 is ook een prima product. Destijds heb ik die ook een award gegeven.

Ik heb er ruisonderdrukking van gemaakt. De WF-C500 is ook een prima product. Destijds heb ik die ook een award gegeven.

Dat zou best eens kunnen ja. Vermoedelijk ook op basis van die review aangeschaft toen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh