Nieuwe Windows 11-bug in Insider build verslindt 10% van je CPU en er is nog geen fix

Lid geworden
mrt 6, 2017
Om te zeggen dat Windows 11 op dit moment wat buggy is, is helaas geen understatement. Vorige week trok Microsoft de Windows 11 Insider build met Windows Recall vrij plotseling terug, en nu heeft de laatste Windows 11 Insider build nog een vervelende bug. Het veroorzaakt continu hoog CPU-gebruik dankzij een Windows-service. Het gaat om de Microsoft Cross Device Service, en dit werd eerst gemeld door gebruiker leginmat90 op 5 juni jl. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Ik verdien al mijn hele werkzame leven mijn geld met het ontwikkelen van software op Windows platforms, dus ik probeer altijd mee te gaan met de laatste versies e.d. Maar Windows 11 lijkt me te veel op eerdere mislukkingen als Windows Me, Windows Vista en Windows 8, die ik allemaal weer snel gedeinstalleerd heb. Zolang alles blijft werken op Windows 10, ga ik niet over. Pas als Windows 11 (of de opvolger) weer een volledig functionerende GUI heeft, ga ik dit overwegen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh