Acemagic X1 is ‘s werelds eerste notebook met tweede scherm die 360 graden kan draaien

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Acemagic X1 moet de eerste laptop zijn die een volledig opvouwbaar tweede scherm heeft. Er bestaan al enkele laptops van grotere fabrikanten met twee schermen, zoals de Zephyrus Duo van Asus, al is daarbij het tweede scherm beduidend kleiner. Daarnaast heeft Asus de Zebook Duo OLED en Lenovo de Yoga Book 9i In deze gevallen bestaat de laptop eerder uit twee schermen met een extra draadloos toetsenbord. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dit is echt wel iets waar ik de meerwaarde van inzie. Ik heb zelf altijd een extra usb-c scherm mee met mijn laptop (naast bluetooth keyboard en muis).
Horizontaal een extra scherm uitklappen is wat mij betreft echt wel een dikke plus.
Voor mijn werk heb ik geen al te krachtige laptop nodig, maar geïntegreerd een extra scherm is zeker een grote verbetering.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh