Na maanden van focus op AI eindelijk weer een echte verbetering voor Windows 11 taakbalk

Lid geworden
mrt 6, 2017
In de recente preview build 22635 voor Windows 11 zitten enkele handige aanpassingen en verbeteringen voor het besturingssysteem. Belangrijker is echter de toevoeging van de ‘Continue from Phone’-functie. Deze moet het mogelijk maken om sessies op je mobiele telefoon voort te zetten op je Windows-pc. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zonder dit artikel nog te hebben gelezen:

/Sarcasme on
Gaat Windows 11 je phone ook screenshotten voor de "betere gebruikerservaring"?
Waar ken ik dat ook alweer van?
/Sarcasm off

🤣🤣

Ik heb momenteel xd-antispyware draaien en 0&0 shutup..

Gelukkig is dit wel op een minder belangrijke computer.

Voor lange termijn weet ik niet. Wat ik wel weet is dat windows 12 nog erger gaat worden. (waarschijnlijk ook misschien een begin voor een verplicht online account)
Windows 11 is voor mij echt de laatste voordat ik overstap op Linux.
Nadeel van windows vind ik dat het altijd hardware gebonden is en linux je alles kan gebruiken wat je eigenlijk hebt liggen.
Is je OS-outdated en heb je een game of programma die het in de oude situatie het wel deed, en in de nieuwe situatie ineens niet meer werkt. Vervelend om de hele tijd tegen zulke blokkades aan te moeten lopen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh