AOC AGON Pro AG456UCZD Review.Een bijna perfect scherm dat je in je games trekt.

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de AGON Pro AG456UCZD, een monitor die je bijna letterlijk in je games zuigt. De magnifieke specificaties maken van dit bijzondere apparaat een aantrekkelijke keuze voor gamers met een wat groter budget. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Interessant stuk om te lezen, ik heb er toch weer een paar dingen van opgestoken.
Wel ligt dit scherm ver boven mijn beoogde budget voor dit soort toepassingen, maar daar zal ik vast niet alleen in zijn.

In het artikel wordt gerefereerd naar een afstandsbediening. Die zie ik dan alleen in de plaatjes en speclijst(accessoires) niet terug volgens mij. Is die optioneel ?
Dit item vind ik persoonlijk wel een hele nuttige en unieke feature. Het zou helemaal handig zijn als je ook het KVM deel op die manier kan bedienen.

Interessant stuk om te lezen, ik heb er toch weer een paar dingen van opgestoken.
Wel ligt dit scherm ver boven mijn beoogde budget voor dit soort toepassingen, maar daar zal ik vast niet alleen in zijn.

In het artikel wordt gerefereerd naar een afstandsbediening. Die zie ik dan alleen in de plaatjes en speclijst(accessoires) niet terug volgens mij. Is die optioneel ?
Dit item vind ik persoonlijk wel een hele nuttige en unieke feature. Het zou helemaal handig zijn als je ook het KVM deel op die manier kan bedienen.
Soms zijn het dure producten die we belichten zoals een vrij ultiem scherm als dit en soms goedkope: binnenkort komt er eentje langs met een prijs van 150 euro. De afstandsbediening kan niet zo heel veel, die kvm-feature was leuk geweest. Dank voor je opmerking: ik was hem vergeten toe te voegen aan de tabel.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh