Atari brengt nieuwe versie uit van de 40 jaar oude Atari 7800-thuisconsole

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Atari 7800 zag 40 jaar geleden het levenslicht, hetzelfde bouwjaar als de schrijver van dit nieuwsbericht. De opvolger van de 5200 zou betere hardware en daarbij een nieuwe game-ervaring met zich meebrengen. Met zijn vermogen om tot 100 bewegende objecten weer te geven, was het voor die tijd behoorlijk indrukwekkend. Nu krijgt de console een tweede kans. De 7800+ is een gemoderniseerde nieuwe editie van de klassieker. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Maar 1 spel?

Het probleem voor mij met deze apparaten, met als de NES/SNES/C64 mini etc is het gevoel wat ik erbij heb... Dat is het gewoon allemaal niet.
Ik heb zelf ook een NES mini gehad, en heb de C64 mini ook nog liggen. De NES (gelukkig) weer goed kunnen verkopen, de C64 zit op 2x gebruik na ook al weer in de doos.

Nee als ik dan wat wil, dan koop ik wel een origineel voortaan.

Ik heb een RPI4 met daarop Emulation Station en twee goede 8BitDo controllers. Dat werkt in praktijk veel lekkerder dan een verzameling van al deze retro-remakes.

Nadeel van die minis blijft voor mij het aantal spelletjes dat pre-installed zijn.
Weet dat er een weg is om er meer erop te zetten.. Maar dat er een limitatie op zit maakt zo`n mini minder aantrekkelijk.
Er zijn veel emulators waar je veel meer mee kunt.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh