Loewes We. Beam is een draagbare laserprojector met ALPD-technologie

Lid geworden
mrt 6, 2017
Loewe heeft de We. Beam uitgebracht, een nieuwe draagbare ALPD laserprojector die nu beschikbaar is in Europa voor 749 euro. Laserprojectors met Advanced Laser Phosphor Display (ALPD) maken gebruik van een combinatie van laser- en fosfor-technologie om beelden te projecteren. Dit zorgt voor een hogere helderheid, een breder kleurengamma en een langere levensduur dan traditionele lamp- of led-projectoren. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Leuk en handig voor een presentatie o.i.d. maar de toevoeging van apps als Netflix en Prime Video snap ik niet helemaal, ik kan me gezien de specificaties niet voorstellen dat mensen hier hun favoriete films en series mee gaan bekijken.

Leuk en handig voor een presentatie o.i.d. maar de toevoeging van apps als Netflix en Prime Video snap ik niet helemaal, ik kan me gezien de specificaties niet voorstellen dat mensen hier hun favoriete films en series mee gaan bekijken.
Om af en toe een film te consumeren in groep op camping of camp is het wel leuk, ik denk dat de beeldkwaliteit dan voor de meeste mensen ruim voldoende is.
ALPD is weliswaar een meerwaarde.
Puur om presentaties te geven vind ik 'm duur. Daar zijn dan weer goedkopere draagbare beamers voldoende voor. En voor een fixed video set-up heb je veel betere alternatieven.
Het is een beetje een jack-of-all-trades beamer met een lange levensduur en draagbaar, voor de juiste persoon zal dit vast wel iets zijn (maar wie dat is...?).

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh