Rockstar Games komt negen jaar na PC-release met anti-cheat voor GTA V

Lid geworden
mrt 6, 2017
Rockstar Games heeft het BattlEye-anticheatsysteem toegevoegd aan Grand Theft Auto V. Dat is opmerkelijk, aangezien de pc-versie net de grens van negen jaar heeft overschreden. De game kwam initieel uit op 17 september 2013 voor PS3 en Xbox 360. De wijziging werd voor het eerst gespot op SteamDB door de Twitteraar Tez2. De website toont aan dat Build 15680176 van het spel allerlei BattlEye-bestanden bevat die nodig zijn om de anti-cheat te gebruiken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
GTA 5 heeft echt wel geleden aan het gebrek aan anti-cheat, zoals ik me herinner was dit niet zo heel lang na de CoD competitieve multiplayer boom maar viel GTA 5 niet serieus te nemen omdat er in iedere lobby wel een persoon zat die onsterfelijkheid aan had staan. Het kwam ook niet echt positief over dat Rockstar geld vroeg voor microtransacties terwijl het leek dat ze enorm aan het besparen waren op personeel. Misschien eens een keer kijken voor de grap of anti-cheat het spel ook maar enigszins dragelijk heeft gemaakt in de nabije toekomst.

Ik heb GTA Online al tijden geleden geïnstalleerd op de Series X maar nog nooit gespeeld, het installeren is verplicht om in de remastered Story mode de verbeterde graphics en "4K" ervaring te krijgen.
118 GB voor iets beter beeld, misschien moet ik daar nog eens over nadenken.

GTA V ooit gekocht op steam toen ik er nog anders voor stond. Nooit gespeeld zoals vele games op steam..

Toen ik het las van dat kernel anti cheat geprobeerd een re-fund te krijgen.. Stja dat ging helaas niet zo makkelijk.. Dus maar gewoon uit me libery verwijderd..
Komt ook geen ene nieuwe rockstar game hier meer binnen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh