Basis iPhone 17 krijgt eindelijk 120Hz display

Lid geworden
mrt 6, 2017
De iPhone 16-serie is net beschikbaar, maar nieuws over de iPhone 17-modellen die in 2025 worden verwacht, zorgt nu al voor opwinding in de Apple community. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Belachelijk vroeg dit, en zou het de iPhone 16 verkopen gaan helpen?
Veel gebruikers zullen hierdoor tot de conclusie komen dat een jaartje uitstellen een verstandig idee is.

Belachelijk vroeg dit, en zou het de iPhone 16 verkopen gaan helpen?
Veel gebruikers zullen hierdoor tot de conclusie komen dat een jaartje uitstellen een verstandig idee is.
Ik denk dat gemiddelde iPhone gebruiker het bij Keulen hoort donderen bij de term 120Hz.
Vind het persoonlijk ook niet echt zo geweldig veel verschil. Ja, je ziet het een beetje,met momenten, maar het is geen phoneseller. Maar het had al heel lang gewoon op de iPhone moeten zitten.
Volgens mij helpt het de verkopen helemaal niet. Dit is gewoon niet een feature die de gemiddelde ‘basis’ iPhone gebruiker interesseert (heb zelf een Android en een basis iPhone, 120hz vind ik amper een meerwaarde op mijn iPhone)

Ik denk dat gemiddelde iPhone gebruiker het bij Keulen hoort donderen bij de term 120Hz.
Vind het persoonlijk ook niet echt zo geweldig veel verschil. Ja, je ziet het een beetje,met momenten, maar het is geen phoneseller. Maar het had al heel lang gewoon op de iPhone moeten zitten.
Volgens mij helpt het de verkopen helemaal niet. Dit is gewoon niet een feature die de gemiddelde ‘basis’ iPhone gebruiker interesseert (heb zelf een Android en een basis iPhone, 120hz vind ik amper een meerwaarde op mijn iPhone)
120 Hz boeit mij ook niet echt voor een telefoon, ik heb nu ruim 2½ jaar de 13 Mini en die zal nog even door moeten aangezien Apple geen compact toestel meer uitbrengt.
Ik kijk dus meer uit naar een flip model iPhone om het compact te houden maar krijg het nu al benauwd van de prijs die Apple daar voor gaat vragen.
Dat zal vermoed ik veel meer zijn dan ik eigenlijk uit wil geven aan een telefoon, maar waarschijnlijk ga ik dan kijken hoeveel rek er in m'n principes zit. :stupid:
Sommige mensen (noem geen namen) hebben dat met YouTube heb ik gehoord. :d

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh