Gerucht: Apple heeft productie van Vision Pro sterk verlaagd en overweegt tijdelijke productiestop

Lid geworden
mrt 6, 2017
Apple heeft de productie van zijn Vision Pro-headset sinds de zomer erg verlaagd. Dat melden anonieme bronnen in de productieketen aan het doorgaans goedgeïnformeerde The Information. De techwebsite claimt dat Apple door de tegenvallende verkoopcijfers van de headset op dit moment voldoende exemplaren verwacht te hebben voor de levenscyclus van het product. De productie van de Vision Pro zou daarom sinds de zomer verlaagd zijn van 2000 naar 1000 stuks per dag. Mogelijk stopt de productie in november helemaal en kan die hervat worden als de vraag naar de headset aantrekt. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Wat mij betreft zakken ze terug naar €500 tot €700. En dan vind ik het nog steeds nice to have en niet must have.
Wat bezielt ze om €3500 te vragen denk ik dan. Dachten ze, er staat Apple op dus dan loopt het storm of zo?

2000 stuks per dag? Uit eigen onderzoek kan ik je vertellen dat de gehele VR markt ongeveer een half miljoen units op elk gegeven moment betreft, en dat de AR markt (als je Pokemon Go even niet meetelt) ongetwijfeld nog kleiner is. Apple heeft geluk gehad dat ze de standaard voor smartphones hebben kunnen bepalen anders was dat bedrijf echt in een ongekende hoeveelheid financiële problemen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh