Windows 10 een jaar langer veilig gebruiken kost je 30 dollar

Lid geworden
mrt 6, 2017
Microsoft geeft klanten de optie om te betalen voor verlengde updates van Windows 10. Dat plan werd al eerder kenbaar gemaakt en heeft nu een concreet prijskaartje. Een jaar langer updates voor Windows 10 blijven ontvangen kost dertig dollar. Wie niet betaalt, krijgt per 14 oktober 2025 geen updates meer. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zal ik dan meteen maar tot 2048 verlengen? Dit om eventuele prijsverhogingen tegen te gaan. 🤡
(Iets met PS Plus.....)

Denk niet dat het zo werkt @MSDOS Retro

Je kan maar per licentie 1x per jaar betalen.. Daarna moet je weer wachten tot het volgende moment wanneer je weer updates kan krijgen. (en dan is het natuurlijk dubbel zo duur geworden)

Ik ga het zelf denk ik wel doen. Maar dan wel met een windows 11 skin er over heen.
En voor de gaming server maar een enterprice ltsc IoT versie erop.

Ga dan met wat oudere hardware wat ik hebt liggen een doe maar wat linux pctje op zetten om mee te oefenen.
Als ik zelf geintergreerd bent met kennis zal ik denk ik met de 2de pc beginnen linux te draaien.
Als ik ooit een nieuwe zuiniger GPU hebt (want de RX7900xt wil best wel ervoor gaan) dan ooit ook linux op de zwaardere machine.

Windows 11 zal voor mij een no-go zijn.. Geen zin iedere keer weer instellingen ect te moeten aanpassen..
Post automatically merged:

Je kan maar per licentie 1x per jaar betalen.. Daarna moet je weer wachten tot het volgende moment wanneer je weer updates kan krijgen. (en dan is het natuurlijk dubbel zo duur geworden)

Ik ga het zelf denk ik wel doen. Maar dan wel met een windows 11 skin er over heen.
En voor de gaming server maar een enterprice ltsc IoT versie erop. (updates tot 2029 / 2032) En daarna ben ik wellicht zo ver dat die machine ook volledig linux draait.

Ga dan met wat oudere hardware wat ik hebt liggen een doe maar wat linux pctje op zetten om mee te oefenen.
Als ik zelf geintergreerd bent met kennis zal ik denk ik met de 2de pc beginnen linux te draaien.
Als ik ooit een nieuwe zuiniger GPU hebt (want de RX7900xt wil best wel ervoor gaan) dan ooit ook linux op de zwaardere machine.

Windows 11 zal voor mij een no-go zijn.. Geen zin iedere keer weer instellingen ect te moeten aanpassen..

Nee dat snap ik.
Het was ook als grap bedoeld. Omdat mensen blijkbaar willen verlengen voor ~25 jaar om onder extra kosten uit te komen.

Da's wel heel pessimistisch hoor, er nu al vanuit gaan dat Windows 12, 13, 14, 15 en 16 ook niks worden. :p

iets met ervaringen uit het verleden?
Misschien qua stabiliteit/compatibiliteit. Maar de privacy niet.. dat dat ooit verbetert, heb ik geen vertrouwen meer in.

1 van de redenen dat ik niet meer voor Windows zal gaan op een PC die aan het internet hangt

Laatst bewerkt:
TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh