Nekschot voor GPU's met weinig geheugen: 'Indiana Jones and the Great Circle' velt kaarten met weinig VRAM

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dus de Intel A570 (10Gb) en waarschijnlijk ook de A580 (12Gb) Vkaart horen hier dus ook bij.

Dit zal nog wel vaker gaan gebeuren, de mogelijkheden en de drang naar steeds groter mooier en realistischer van de gemiddelde game ontwerper kent in tegenstelling tot het budget van menig gamer geen grenzen.
Nog steeds tevreden met m'n keuze om weer met de console te gaan gamen want het is zeker leuk om te doen maar niet tegen elke prijs.

Dit zal nog wel vaker gaan gebeuren, de mogelijkheden en de drang naar steeds groter mooier en realistischer van de gemiddelde game ontwerper kent in tegenstelling tot het budget van menig gamer geen grenzen.
Nog steeds tevreden met m'n keuze om weer met de console te gaan gamen want het is zeker leuk om te doen maar niet tegen elke prijs.

Zou een steam machine waarin je de hardware zelf kan upgraden een beter idee vinden dan een console.
Console heeft vaak maar 1 taak.. Plus games uitgespeelt doe je het verkopen.. Gelukkig zijn nieuwe consoles wel zo gemaakt dat ze vaak compatible blijven met de oude generatie.
Maar zelf vind ik een pc toch wat handiger en je kan er meer dingen op doen dan alleen maar gamen.

Zou een steam machine waarin je de hardware zelf kan upgraden een beter idee vinden dan een console.
Console heeft vaak maar 1 taak.. Plus games uitgespeelt doe je het verkopen.. Gelukkig zijn nieuwe consoles wel zo gemaakt dat ze vaak compatible blijven met de oude generatie.
Maar zelf vind ik een pc toch wat handiger en je kan er meer dingen op doen dan alleen maar gamen.
Ik ben tegenwoordig vaak aan het cloud gamen (Geforce Now). Dit heeft de upgrade van mijn pc eigenlijk uitgesteld.Ik heb periodes dat ik veel game en periodes dat ik amper speel (hangt vooral er vanaf als ik weer eens met een nieuwe game bezig ben). En ik moet eerlijk zeggen dat ik echt zeer tevreden ben over Geforce now (thuis wel bekabeld internet via glasvezel, dat helpt uiteraard)

Blij dat ik een jaartje geleden dus een RTX4060Ti met 16 GB en niet 8 GB heb gekocht. Iedereen zei "nergens voor nodig, zoveel RAM", maar ook daarvoor liep ik met een RTX2060 met 6 GB regelmatig tegen problemen door te weinig RAM aan. Dus voor mij was de keuze voor 16 GB vrij logisch, ook al was het destijds in de benchmarks nog niet heel duidelijk.

Als je bereid bent elke keer bakken met geld tegen die pc aan te smijten, ja dan kun je beter PC gamen.
Maar daarom ben ik ermee gestopt. De games die ik nu koop zijn voor PS4., misschien later de PS5. Dan werkt het gewoon.
En die dingen gaan makkelijk 6 tot 8 jaar mee. Zou ik een game als deze spelen, waar ik zeker interesse in heb dan zou hij gewoon voor de console uit moeten komen. Zo niet, jammer dan. Gemiste kans, voor hun.... Geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om elke paar jaar mijn pc te upgraden naar een enkele game die zoveel VRAM eist...

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh