Deze e-ink-tablet is te repareren en te upgraden

Lid geworden
mrt 6, 2017
De nieuwe e-ink-tablet van Supernote is eenvoudig te repareren en te upgraden door jou als gebruiker. De A5 X2 Manta heeft een achterkant die je zonder gereedschap kunt loshalen, om vervolgens de 3600mAh-accu te vervangen als die versleten is. Je krijgt zo ook toegang tot het moederbord, om mogelijk onderdelen te vervangen. De tablet heeft bovendien een microSD-kaartslot om de interne opslagcapaciteit van 32 GB te vergroten met maximaal 2 TB. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De Europese website kom ik toch al tegen, het enige wat ze nog niet helemaal goed afgaat is het omrekenen naar Euro's.

De Europese website kom ik toch al tegen, het enige wat ze nog niet helemaal goed afgaat is het omrekenen naar Euro's.
Dank, zie het. Tijdens het schrijven van het artikel was de website under construction, stond er. Het omrekenen werkt bij mij ook nog niet goed inderdaad. Hopelijk werkt de website snel correct.

Dank, zie het. Tijdens het schrijven van het artikel was de website under construction, stond er. Het omrekenen werkt bij mij ook nog niet goed inderdaad. Hopelijk werkt de website snel correct.
Ik vraag me af als je nu bestelt of ze 'm ook zullen leveren voor dat bedrag, zou een koopje zijn.

Het nut van een repareerbare e-reader is overduidelijk. Die toestellen hebben een zeer lange gebruiksduur.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh