Samsung Galaxy Tab S10 Ultra Review. Is dit nog wel een tablet?

Lid geworden
mrt 6, 2017
In deze review kijken we naar de nieuwe Samsung Galaxy Tab S10 Ultra, een enorme tablet met bijzondere techniek en dito mogelijkheden. Voor zo’n 1.200 euro is hij van jou en kun je aan de slag met een van de grootste tablets van het moment. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Als tablet zou ik dit niet willen daarvoor is het te groot en onhandelbaar, en als laptop moet het topmodel 16GB/1TB qua prijsstelling concurreren met de MacBook Pro 16GB/1TB, persoonlijk zou ik het dan wel weten.

Waar te beginnen ? De specs van een Chromebook maar dan zonder Chrome. Alles opgeteld (apparaat, cover, keyboad) een prijs die ik voor mijn gemiddelde zakelijke/lichte gaming notebook amper neertel. Wat zijn de (positief) onderscheidende items en hoe willen ze dit nou serieus positioneren !?

Over de gemoedstoestand van de auteur dan nog. Volgens mij is die net als ik voor de kerstvoorbereidingen door zijn partner de keuken ingedreven.
dat is het formaat van een flinke snijplank.
Ik zou namelijk anders eerder de stelling "dicht tegen het formaat van een gemiddeld notebook" hebben verwacht. Dat was in elk geval wat mij te binnen schoot.

Mooie review geworden, komt de Tab S10+ apart in een review? Ik heb zelf de Samsung Galaxy Tab S10+ met 512GB Wi-Fi uitvoering met een Samsung Bookcover Keyboard AI met trackpad. Ik heb erook een Micro-SD kaartje erin met een capaciteit van 1.5TB. Ik gebruik ook een Glazen screenprotector van gehard glas erop

Ik vind de Plus soms al zwaar in de hand liggen laat staan de Ultra. Verderhele mooi en krachtige tablets. Voor de lange ondersteuning van 7 jaar!

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh