Teufel Kombo 62 CD-receiver: Kleine, maar veelzijdige receiver voor streaming audio, tv en cd's

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Teufel Kombo 62 CD-receiver is een compacte receiver voor mensen die een volwaardig audiosysteem in huis willen hebben, met eigen speakers, zonder een stapel aan audioapparatuur. We kwamen deze set vorig jaar tegen op de IFA in Berlijn en hij zou eind vorig jaar op de markt komen. Helaas is dat niet gelukt, en is hij pas sinds 14 januari 2025 beschikbaar. Het apparaat kan radio afspelen, cd’s draaien, je televisiegeluid versterken, en werkt met Bluetooth en Spotify-streams. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Op zich een prima apparaat alleen had het display wel wat groter mogen zijn, bij streaming functies is ondersteuning voor album art wat mij betreft een must.

Op 1 ding na compleet mist een platenspeler ingang.
En heeft deze internetradio, dat kon ik niet zo 1,2,3 vinden.

Op 1 ding na compleet mist een platenspeler ingang.
En heeft deze internetradio, dat kon ik niet zo 1,2,3 vinden.
Hij heeft ondersteuning voor TuneIN. Eventueel zou je een platenspeler met een standaard uitgang op een van de twee analoge aansluitingen kunnen aansluiten. In sommige gevallen heb je dan wel een voorversterker nodig.

Hij heeft ondersteuning voor TuneIN. Eventueel zou je een platenspeler met een standaard uitgang op een van de twee analoge aansluitingen kunnen aansluiten. In sommige gevallen heb je dan wel een voorversterker nodig.
Dat van TuneIn wist ik dus niet, maar was mooi geweest als er al een ingang was geweest vd platenspeler, zodat je geen voorversterker nodig had gehad.
Had hem net meer af gemaakt, zeker gezien de hype die er is met platen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh