De Real Blue NC 3 noise cancelling koptelefoon Review. Praktische extra’s en extreem lange accuduur.

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Real Blue NC 3 die we in deze review bespreken, is de nieuwste draadloze hoofdtelefoon van Teufel. Hij biedt ruisonderdrukking en heeft een aantal eigenschappen die net even afwijken van wat we gewend zijn van andere merken. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Die accuduur klinkt misschien heel erg mooi, maar mijn B&W PX-8 heb ik vorig jaar bij elkaar ook maar zo'n 3x opgeladen. Ik gebruik die met het werken (2x per week) en dat was wel een hele meevaller.

Misschien een tip voor de volgende keer: screenshots van de app.

Een linkje naar de headphone:

Ik ben wel benieuwd of het de meerprijs t.o.v de JBL 770 NC echt waard is. Deze heeft ook wel een zware bass die via de app wel in te stellen is, maar in Linux is er bijvoorbeeld geen app voor. Toch kan ik de settings via de phone wel aanpassen zodat het in Linux ook aanpast.
Post automatically merged:

Dit kan ik bijvoorbeeld bij de JBL instellen:

1739666410628.png

1739666545175.png

1739666559749.png

1739666570124.png

1739666581008.png

1739666592126.png

Laatst bewerkt:
Misschien een tip voor de volgende keer: screenshots van de app.

Een linkje naar de headphone:

Ik ben wel benieuwd of het de meerprijs t.o.v de JBL 770 NC echt waard is. Deze heeft ook wel een zware bass die via de app wel in te stellen is, maar in Linux is er bijvoorbeeld geen app voor. Toch kan ik de settings via de phone wel aanpassen zodat het in Linux ook aanpast.
Post automatically merged:

Dit kan ik bijvoorbeeld bij de JBL instellen:

Bekijk bijlage 771

Bekijk bijlage 775

Bekijk bijlage 776

Bekijk bijlage 777
https://www.technologyinsider.nl/in...926-teufel-real-blue-nc-3-review.html?start=2 De afbeeldingen zijn nu toegevoegd. Het is een simpele, doelmatige app. Die app van JBL is heel veel completer.

Bijlagen

• IMG_7646.PNG
    IMG_7646.PNG
    622.6 KB · Weergaven: 22
  • IMG_7642.PNG
    IMG_7642.PNG
    136.9 KB · Weergaven: 19
  • IMG_7643.PNG
    IMG_7643.PNG
    135.4 KB · Weergaven: 24
Dat is wel wat karig voor een headphone over de €200:unsure:

Dat is wel wat karig voor een headphone over de €200:unsure:
Steeds meer merken kiezen ervoor om geen app te maken en gebruik te maken van de in Android ingebouwde functionaliteit. Persoonlijk vind ik een equalizer wel erg handig omdat de standaardsignatuur niet altijd bij iedereen past/

Zit dat ook in Android 13? Ik ben het nog niet tegen gekomen.

Zit dat ook in Android 13? Ik ben het nog niet tegen gekomen.
Er zit en standaardmenutje in 13, dat kan een fabrikant een beetje uitbreiden. Overigens voegen ze daar zelden een equalizer toe. Meestal blijft het bij ruisonderdrukking aan/uit en instellingen van de knopjes of aanraakbediening. Vanuit een fabrikant bekeken snap ik het wel, want het onderhouden van al een app kost veel moeite. Vooral omdat je het eigenlijk jarenlang moet blijven updaten. De meeste partijen wisselen nog wel eens van platform. De ene keer zijn de oortjes of hoofdtelefoon gebaseerd op een sjippie van Qualcomm, de andere keer een andere partij. Dat maakt het allemaal heel complex. Ook ben je afhankelijk van je chipfabrikant of ze wel of niet de basisdriver bieden om een app werkend te kunnen krijgen op een os-versie.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh