PlayStation 5 minstens dubbel zoveel verkocht als Xbox Series X/S volgens uitgever GTA

Lid geworden
mrt 6, 2017
Aangezien Microsoft sinds midden 2023 geen officiële cijfers meer heeft gedeeld met betrekking tot het aantal verkochte Xbox Series-consoles, zijn we tot dusver afhankelijk van analisten om een idee te krijgen van de huidige markt. GTA-uitgever Take-Two Interactive heeft recent informatie gedeeld die meer inzicht verschaft. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Bij mij is de voorkeur naar de Xbox uitgegaan vanwege het betere aanbod qua abonnement, veel nieuwe toptitels die bij Sony apart gekocht moeten worden zijn direct bij uitkomen te spelen met Game Pass.
Ook is de backwards compatibility beter en als liefhebber van retro games is dat mooi meegenomen.
Er komt nog wel een PS5 bij voor m'n PlayStation Network bibliotheek maar het abonnement mag Sony wat mij betreft houden want dat is qua prijs/kwaliteit verhouding nogal teleurstellend.

Heb zelf een Ps4Pro met VR en opslag uitbreiding.
Daarnaast een Xbox One en S en een Series S.
De Ps5 koop ik nog wel een x, nog zoveel games die ik eerst nog wil uit/spelen.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh