Neutraal ogende midtower met optie voor mATX of ARGB bij Sharkoon

Lid geworden
mrt 6, 2017
Sharkoon heeft zijn assortiment behuizingen aangevuld met de AK2 en MK2. Het gaat om zwarte kasten met een neutraal uiterlijk, die respectievelijk op atx- en matx-moederborden zijn gericht. Gebruikers kunnen in beide gevallen kiezen voor een Rgb-variant met een glazen zijpaneel. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Is het een trend tegenwoordig...zo min mogelijk opslagruimte? 2 x 3.5" vind ik wel erg slecht.

Verder vind ik de AK2 wel een mooi model. Misschien kan TI deze kast testen op bouwkwaliteit. De VS4 eerder was nog net geen blik.

Is het een trend tegenwoordig...zo min mogelijk opslagruimte? 2 x 3.5" vind ik wel erg slecht.

Verder vind ik de AK2 wel een mooi model. Misschien kan TI deze kast testen op bouwkwaliteit. De VS4 eerder was nog net geen blik.
Ik heb de laatste 10 jaar geen 3.5" meer nodig gehad in mijn desktops. Voor systemen zonder HDD is dat prima.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh