Huawei FreeArc Review. De drivers van deze oortjes zijn té goed

Lid geworden
mrt 6, 2017
De Huawei FreeArc die we in deze review aan je voorstellen, zijn ‘open air’-oortjes. In tegenstelling tot veel andere oortjes hangt dit type aan je oorschelpen. Daardoor vallen ze er minder snel uit en ervaar je geen druk in je gehoorgangen. Bieden ze alleen voordelen? Laten we dat snel verder bekijken, in deze review. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Zoals ik bij het nieuws artikel al had gezegd de oplaad case is te groot en dus niet praktisch, maar de verplichte registratie maakt het helemaal een no-go.

Vraagje, heeft een hoge resolutie-codec echt veel zin bij een oortje dat vooral tijdens het sporten gebruikt zal worden? Ik loop zelf regelmatig en ben zeer blij met open-back earphones maar eerlijk gezegd is de geluidskwaliteit dan niet mijn hoogste prioriteit, goed is dan ook goed genoeg (ik ben bv. wel zeer blij met de lichte noise cancelling van de AirPods 3, dit maakt het luisteren tijdens lopen een stuk aangenamer wanneer het buitengeluid zoals wind echt vervelend wordt).

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh