Gratis Indie games uitproberen kan dit weekend nog tijdens Steam Next Fest

Lid geworden
mrt 6, 2017
Drie keer per jaar organiseert Valve het Steam Next Fest. Tijdens dit evenement stellen indie-game ontwikkelaars demo’s van hun aankomende games beschikbaar voor gebruikers van Steam. Deze week tot het einde van het weekend zijn er dus weer honderden games uit te proberen. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
Dat ik niet meer op pc game mis ik niet vaak maar dit is toch wel één van die momenten, het wordt echt tijd dat Valve met een Steam console gaat komen.

Dat ik niet meer op pc game mis ik niet vaak maar dit is toch wel één van die momenten, het wordt echt tijd dat Valve met een Steam console gaat komen.
Je kunt een Steamdeck met Dock kopen, dan heb je in principe een console.

Je kunt een Steamdeck met Dock kopen, dan heb je in principe een console.
Die optie heb ik wel eens overwogen maar als handheld ga ik het zeker niet gebruiken en als console vind ik het toch wat te beperkt qua prestaties en opslag.
Afhankelijk van de game schaalt het deck in z'n Dock meestal naar lagere resoluties door de beperkte rekenkracht en dat is op een 85 inch scherm geen blijmaker.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh