Review Apple iPhone 16e. Deze iPhone SE4 is een interessant als je een (te) oude iPhone hebt

Lid geworden
mrt 6, 2017
Over de iPhone 16e zijn veel geruchten rondgegaan. We hadden verwacht een review te gaan schrijven over een iPhone SE, dat zou de vierde generatie van die telefoon zijn. Apple heeft er echter voor gekozen om de naamgeving te laten lijken op de modellen van dit jaar. Dat impliceert min of meer dat we volgend jaar een nieuw model in de serie mogen verwachten. ... verder lezen

Als je dit bericht niet wil zien, registreer je dan of log in.
De afbeeldingen van pagina 9 & 10 zijn verwisseld maar een prima review verder.
Bij een hele leuke aanbieding zou dit de opvolger van m'n inmiddels 3 jaar oude 13 Mini kunnen zijn, maar het is geen must-have waarvoor ik direct in de startblokken sta mede door het 60Hz scherm wat voor mij de grootste teleurstelling is.

Hmm, gemengde gevoelens over deze iPhone, had veel interesse om deze als 2de phone te gebruiken.
Maar 849 en het kleine scherm(voor mij dan) en de refreshrate van het scherm had ik liever hoger gezien.
Ook over de camera op de achterkant ben ik er niet helemaal over uit.
Misschien met een goede deal zou het mij over kunnen halen.
Blijft even op de lijst staan.

Mooie review weer van je Frank.

Ondanks de kleinere camera sensor, vergeleken met de 16, zijn de foto's zeker niet slecht (alleen met weinig licht ga je het verschil echt goed zien).
De reden waarom de GPU prestaties wat achter liggen op de 16 en 15 pro is omdat de 16e een GPU core minder heeft dan de 16 (3 i.p.v. 4). Nog steeds ruim voldoende maar daar komt het verschil dus vandaan.

TechnologyInsider maakt geen gebruik van externe reclame en tracking cookies. Op deze website tref je alleen cookies aan die het comfort verhogen van het gebruik van deze website. Door het gebruik van deze website verklaar je je akkoord met het gebruik van deze cookies. Meer informatie treft je aan in onze privacyverklaring..

Terug
Bovenaan Onderaan refresh